abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 juni 2006 @ 10:16:19 #1
54636 Eb
Le Big Mac
pi_38994757
Alles leuk en aardig, met dat Nederlands Elftal en de fijne sfeer onderling. Maar is er enig besef dat wij met die fijne sfeer geen potten zullen breken? Is dat middenveld wel afdoende stijf gescholden na die wanvertoning tegen de Elfenbeinkuste? Dat poezelige tafereeltje waarin geen enkele Elfenbeinkustiaan voor zijn enkels hoefde te vrezen zodra hij de middellijn overstak? Zouden de jongetjes van Oranje tijdens het Oud Hollandsch ganzenborden vanuit de ooghoek enige aandacht hebben besteed aan wat, pakweg, de Duitsers, Polen, Amerikanen, Ghanezen en Argentijnen op de mat legden? Ergens in dat hoofd van opperlaaf Phillip Cocu moet toch een belletje zijn gaan rinkelen dat het deurtje naar zijn herinnering aan 1998 deed openzwaaien? Naar het besef dat als het er echt om gaat, elke bal bevochten moet worden? Dat de oogkleppen op moeten en alles in dienst staat van de overwinning, zoals het Nederlands Elftal destijds tegen Argentinie in de kwartfinale wel wist op te brengen? Herinnert Marco van Basten zich nog hoe hij en de zijnen eenzelfde ultieme inspanning leverden tegen Duitsland in 1988? Is er nog een Ajacied in de selectie die zich herinnert hoe Frank Rijkaard de Amsterdammers in de kleedkamer heeft toegesproken toen zij in de halve finale Champions League 1996 in Athene een achterstand uit de thuiswedstrijd moesten zien om te buigen (en dat ook deden, dankzij Litmanen?).

Weten die Oranjeklantjes wel dat die spuuglelijke wereldbeker slechts met volledige toewijding, nietsontziende bikkelarij, bloed, zweet, tranen en een vuile klootzakken benadering kan worden gepakt? Staat in deze selectie de geest van Wim Suurbier en Adri van Tiggelen nog op?

Jammer dat we van de Elfenbeinkuste gewonnen hebben. Nu zal Marco van Basten weinig aanleiding zien om zijn tactiek in de zo nodige 3-5-2 om te buigen. Helaas is het de enige manier om een serieuze gooi te doen naar eeuwige roem, want onze portie geluk hebben we in dit toernooi wel gehad.

Doel: Van der Sar
Verdediging: Bouhlarouz, Ooijer, van Bronckorst
Middenveld: Van Persie, Van der Vaart, Robben, Cocu, Van Bommel
Aanval: Van Nistelrooij, Kuijt.

Balverlies: middenveld (overtal) snijdt aanvoer naar voorhoede vd tegenstanders af, verdediging speelt een-op-een.
Balbezit: Nederland domineert middenveld, speelt in balbezit met viermansvoorhoede.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 19 juni 2006 @ 10:18:37 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_38994805
Cocu speelde klote de afgelopen wedstrijden, zelfde geldt voor van Bronckhorst.
vd vaart heeft totaal geen ritme dus waardeloos.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 19 juni 2006 @ 10:19:33 #3
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_38994826
idee is aardig, maar wat als de tegenstander over onze rechterkant aanvalt:
V Bommel rechtsback?
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_38994954
zo je tactiek omgooien heeft geen zin denk ik. Die gasten op het middenveld moeten gewoon veel feller zijn. Niet dat halfzachte gekloot.
pi_38995217
Geloof me nou dat dit NL elftal wereldkampioen wordt

Dat eeuwige gezeik, de zwaarste poule op het wk en we winnen 2 keer... en maar mekkeren...

Kut spelen en winnen, dat is wat kampioenen doen, dat prachtige voetbal zonder prijzen heb ik nu genoeg van. De beste van de wereld dat zijn we. Zo en nu ophouden met zeiken.
Niet zo sexistisch! Een man kan ook stom werk doen, net als vrouwen!
pi_38995306
HAHAHA
pi_38996808
quote:
Op maandag 19 juni 2006 10:35 schreef Careca het volgende:
Geloof me nou dat dit NL elftal wereldkampioen wordt

Dat eeuwige gezeik, de zwaarste poule op het wk en we winnen 2 keer... en maar mekkeren...

Kut spelen en winnen, dat is wat kampioenen doen, dat prachtige voetbal zonder prijzen heb ik nu genoeg van. De beste van de wereld dat zijn we. Zo en nu ophouden met zeiken.
jah hallo...Nederland moet weergaloos voetballen en alles met 4-0 winnen...Anders gaan we alsnog klagen....
pi_39042399
quote:
Op maandag 19 juni 2006 10:18 schreef Netsplitter het volgende:
Cocu speelde klote de afgelopen wedstrijden, zelfde geldt voor van Bronckhorst.
vd vaart heeft totaal geen ritme dus waardeloos.
Speelde Cocu klote? Grapjas! Hij speelde minder opvallend, dan hij bij PSV doet, maar that's it.
  donderdag 22 juni 2006 @ 09:54:56 #9
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_39103084
quote:
Op maandag 19 juni 2006 10:16 schreef Eb het volgende:

Doel: Van der Sar
Verdediging: Bouhlarouz, Ooijer, van Bronckorst
Middenveld: Van Persie, Van der Vaart, Robben, Cocu, Van Bommel
Aanval: Van Nistelrooij, Kuijt.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_39103417
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:43 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Speelde Cocu klote? Grapjas! Hij speelde minder opvallend, dan hij bij PSV doet, maar that's it.
Als men een speler niet continu in beeld zien, speelt hij klote, dat weet je toch.....
  donderdag 22 juni 2006 @ 10:16:44 #11
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_39103542
quote:
Op maandag 19 juni 2006 10:16 schreef Eb het volgende:

Doel: Van der Sar
Verdediging: Bouhlarouz, Ooijer, van Bronckorst
Middenveld: Van Persie, Van der Vaart, Robben, Cocu, Van Bommel
Aanval: Van Nistelrooij, Kuijt.

Balverlies: middenveld (overtal) snijdt aanvoer naar voorhoede vd tegenstanders af, verdediging speelt een-op-een.
Balbezit: Nederland domineert middenveld, speelt in balbezit met viermansvoorhoede.
met 2 spitsen krijgt Ruud wel meer ruimte...maar hij in combi met Kuyt wordt geen succes vrees ik. En 3 verdedigers tegen Portugal?....
  donderdag 22 juni 2006 @ 10:22:35 #12
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_39103706
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:16 schreef Hankster het volgende:

[..]

met 2 spitsen krijgt Ruud wel meer ruimte...maar hij in combi met Kuyt wordt geen succes vrees ik. En 3 verdedigers tegen Portugal?....
in vakjargon heet dat "open huis"
lijkt me inderdaad niet zo'n strak plan
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_39807318
quote:
Op maandag 19 juni 2006 10:35 schreef Careca het volgende:
Geloof me nou dat dit NL elftal wereldkampioen wordt

Dat eeuwige gezeik, de zwaarste poule op het wk en we winnen 2 keer... en maar mekkeren...

Kut spelen en winnen, dat is wat kampioenen doen, dat prachtige voetbal zonder prijzen heb ik nu genoeg van. De beste van de wereld dat zijn we. Zo en nu ophouden met zeiken.
Volgens mij zijn we geen wereldkampioen geworden

Let nou maar op over 4 jaar! Dan dan dan dan
Niet zo sexistisch! Een man kan ook stom werk doen, net als vrouwen!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 01:03:31 #14
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39808160
Ik zou zelf toch wel met echte buitenspelers willen spelen.
Ik hoop ook dat van Basten zijn lesje heeft geleerd en gewoon fatsoenlijk aanvallend voetbal gaat spelen.
Ook moet hij ophouden met het constante selecteren van inferieure spelers terwijl er wereldtop ter beschikking staat.
Ik ga dus liever voor een 3-4-3.
Ik ga ervanuit dat alle spelers zich goed ontwikkelen dus hier de opstelling van 2008

--------------------------------------Sar
-------------Heitinga------------Boularouz--------------Bronckhorst/De Cler
------------------------------------Maduro
----------------van Bommel------------------------------Seedorf
-----------------------------------v/d Vaart
----Van Persie-----------------Huntelaar----------------Robben
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')