Gisteren op het station... :
Ik had een sprintje moeten trekken door de regen, dus een beetje nat geworden. Aangekomen op het perron moest ik een half uurtje wachten, nl. net de trein gemist.
Er zaten maar twee mensen onder het overdekte gedeelte van het perron. Ik besloot het eerste vrije bankje op te zoeken. Bankje gevonden, schuin achter me zat ook nog een vrouw van het type 'als je naast me komt zitten, dan ga ik je vervelen met totaal niet boeiende verhalen'.
Omdat ik het koud had gekregen, besloot ik een vestje aan te trekken. Vestje uit m'n tas gehaald, opgestaan om het aan te trekken, hetgeen die vrouw allemaal uitgebreid ging zitten bestuderen. Daar moest ze zich dus bijna helemaal voor omdraaien!
Ik had bijna gezegd: 'Heb ik iets van je aan?', maar dat zou dom geweest zijn van me, want dat was absoluut onmogelijk, omdat het haar toch niet zou passen.
'Sorry dat ik er zo lekker/ aantrekkelijk/ knap/ intelligent uitzie dat je bijna je nek verrekt om me te kunnen zien', dacht ik nog...
Toen draaide dat gedrocht zich gelukkig weer om. Nog geen halve minuut later ging haar mobiel. Tjezus, toen begon ze als een authentieke brulkikker in d'r gsm te schreeuwen. Uiteraard was het een nietszeggend gesprek: 'Ja, ik zit hier en jullie zouden me komen halen, bladibla...'. Op dat moment stond ze op, liep om de bankjes heen en kwam zo ongeveer naast me staan, nog steeds brullend in d'r telefoontje. Dat kon ik dus niet volgen! Andere mensen lopen juist naar een rustig plekje op het station of passen hun volume aan op het achtergrondrumoer (dat er dus niet was).
Het enige wat ik kon bedenken was dat ze even wilde showen dat ze een gsm had.....
Ik gaf haar m'n allerdodelijkste blik, heb demonstratief mijn tassen gepakt en ben met grote passen naar het volgende bankje gebaand. Ze was blijkbaar nog te dom om die hint te snappen, want binnen 15 seconden, kwam ze weer mijn kant op. Wederom ging ze op het bankje achter me zitten, naast een man. Die sukkel was zo dom om haar aan te spreken; 'Wat een weertje, hè'. (Het onweerde nog steeds). Gelijk begon die troel een hele verhandeling over de was die nog buiten hing...
Toen zat er niks anders op dan weer m'n tassen te pakken en naar mijn oude bankje te vertrekken. Wat een josti!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?