moeten er nog 46quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:36 schreef Armageddon het volgende:
Zullen we dit topic maar even volposten. Zijn we daar ook weer vanaf.![]()
Niet als jij er constant doorheen komt, dan worden het er vanzelfsprekend minder.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
46 semi leuke opmerkingen van scarefreak waar uit zijn gedachtegang van een 16-jarige naar voren komt...
quote:Op maandag 19 juni 2006 09:53 schreef Homdeck het volgende:
Ik voorzie een reeks
Als kiespijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sorry leef je uit. Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat de wereld jou bagger mist.
Ga jij nou maar op je hometrainer zitten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:52 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
En toch kunnen de oldbies het niet laten om in het anti-oldbie topique te komen! Zouden ze geen leven hebben? Hebben ze alleen elkaar?
Ik heb alleen mezelf en de usb-poortquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:52 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
En toch kunnen de oldbies het niet laten om in het anti-oldbie topique te komen! Zouden ze geen leven hebben? Hebben ze alleen elkaar?
Beetje meer respect voor de TS van nota bene je eigen naamtopique!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:54 schreef Armageddon het volgende:
Ga jij nou maar op je hometrainer zitten.
Ik zal aan je denken als ik zometeen me diaree er weer uitdruk...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:55 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor de TS van nota bene je eigen naamtopique!![]()
Dirktator!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:06 schreef Chowi het volgende:
Van wie is TS eigenlijk een cleaun?
Pff, als ik dat allemaal moet gaan bijhouden.quote:
true true.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pff, als ik dat allemaal moet gaan bijhouden.
Echt? Whehehehehe.quote:
Dirktator? Dat is al bijna een fecking oldbie, daar wil ik, Albert Vermeersch, niets mee te maken hebben!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |