Ja, stel je voor: een winkel open op zondag hier in Papendrechtquote:Op zondag 18 juni 2006 22:06 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee. Op zondag zijn de winkels namelijk dicht in Papendrecht
Ja, maar kwalitatief gezien zijn ze allemaal kut... ik bestel hier niets meer in ieder geval.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:11 schreef Billian85 het volgende:
als jij in papendrecht woont weet je dat er hier de laatste 10 jaar buitenlandse eettentjes als paddenstoelen uit de grond zijn gekomen (zowiezo 2 pizzaria's naar mijn weten) grieks, egyptisch noem het maar op (niet dat dat haar argument is want die heb ik nooit gevraagd)
LEZEN: winkels gesloten op zondagquote:Op zondag 18 juni 2006 22:14 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
Bier van een pizzeria. Vanwaar niet gewoon bier uit de plaatselijke super?
Heeft deze vraag nog een antwoord nodig ? Lijkt me nietquote:Op zondag 18 juni 2006 22:14 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
Bier van een pizzeria. Vanwaar niet gewoon bier uit de plaatselijke super?
Bedoel je de bonte KLAAI :p ?quote:Op zondag 18 juni 2006 22:16 schreef Rpr8 het volgende:
nefertiti die egyptenaar ofzo ben ik nooit geweest, die snackbar tegenover en shoarmaboer ernaast zijn goed te doen
Snackbar tegenover Nefertitie, bedoel je Snacky ?quote:Op zondag 18 juni 2006 22:16 schreef Rpr8 het volgende:
nefertiti die egyptenaar ofzo ben ik nooit geweest, die snackbar tegenover en shoarmaboer ernaast zijn goed te doen
Die tent die loopt anders heel aardig hoorquote:Op zondag 18 juni 2006 22:19 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
Sinds die chinezen de Bonte Kraai hebben overgenomen is het ook niets meer....
Die jongen is prima, heel vriendelijk enzo. Ik vraag me alleen af hoe hij het volhoudt met dat chineze echtpaar en dan vooral die kinderen die steeds binnen rondhuppelen. En hij blijft enorm geduldig met dat gezeur van die koters.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:20 schreef Billian85 het volgende:
o die ik ken die jongen die daar werkt maar die eigenaar das echt een rare vent man die dikke weet je wel
bonte KLAAI ==
Tenzij jij ze openbreekt geen avondwinkels hieroquote:Op zondag 18 juni 2006 22:29 schreef Agiath het volgende:
Ook geen avondwinkels in Papendrecht dan?
Ik zie een gat in de Papendrechtse marktquote:Op zondag 18 juni 2006 22:30 schreef Billian85 het volgende:
[..]
Tenzij jij ze openbreekt geen avondwinkels hiero![]()
Nou, petje af hoor ! Ik vind het ook knap dat hij ze verstaat, want ze spreken zo slecht nederlands maar hij schijnt ze wel te verstaanquote:Op zondag 18 juni 2006 22:27 schreef Billian85 het volgende:
ja jeroen heet ie hij moet de eigenaar ook met meneer en zo aanspreken ik snap niet hoe die het volhoudt. Maja, student he en je wil je bijbaantje houden
Helaas is de boel hier nogal kerkelijk, dat houdt het allemaal tegen.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:31 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de Papendrechtse markt![]()
Jawel hoor. De winkels zijn in Papendrecht op zondag overdag gesloten, maar ze gaan 's avonds open. En dan nog ga ik bier bestellen bij de pizzeria. Klopt, stom van me. Volgende keer ga ik naar de avondwinkel.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:29 schreef Agiath het volgende:
Ook geen avondwinkels in Papendrecht dan?
Thanksquote:Op zondag 18 juni 2006 22:34 schreef Conflict het volgende:
Lijkt wel of ze een stel mongolen in mijn topic losgelaten hebben![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |