Ik dacht er net aan dat ik hem vergeten was.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:05 schreef lj_lightning het volgende:
En de richtprijs is...?
Kom uit Uden, brabant.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:14 schreef XL het volgende:
Waar kom je vandaan, TS?
Zou het horloge eerst om mijn eigen pols willen zien voor ik het zou kopen.
Fun Boarder heeft dezelfde maat als de Fun Scuba. MIsschien dat je ff je polsomtrek kunt meten, dan kan ik het vergelijken met de mijne. Heb je iig een indivatie.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:48 schreef XL het volgende:
Fun Boarder is een serie horloges van Swatch die qua formaat gelijkwaardig zijn? (want het gaat me in het formaat ten opzichte van mijn pols). Dan zou ik wel even ergens binnen kunnen lopen.
Je hebt verschillende snowpass modellen. De fun boarder heeft trouwens ook een snowpass chip in zich.quote:[b]
Misschien weet jij ook wel of ik hem qua formaat kan vergelijken met een Swatch Snowpass-horloge?
misschien heb je mijn edit niet gelezen, dus ik wijs nog even naar boven.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:51 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Fun Boarder heeft dezelfde maat als de Fun Scuba. MIsschien dat je ff je polsomtrek kunt meten, dan kan ik het vergelijken met de mijne. Heb je iig een indivatie.
Dus je zou een Fun Boarder of Fun Scuba kunnen passen.
Ik weet dat de bij de Bijenkorf iig beide hebben. Verder is er geen ander model van Swatch vergelijkbaar, dit is eigenlijk het grootste model, samen met de Chrono XL (maar dit is weer heel anders van vorm)
Zie reactie.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:53 schreef XL het volgende:
[..]
misschien heb je mijn edit niet gelezen, dus ik wijs nog even naar boven.
http://www.squiggly.com/s(...)103/name/Rough%20Cutquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:55 schreef Jackal_Omega het volgende:
Er zijn namelijk 121 modellen die een snowpass hebben.
http://www.squiggly.com/swatch/p/search/?searchvar=snowpass
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:48 schreef Jackal_Omega het volgende:
Schopje
Hij is inderdaad niet voor de faint-hearted maar draagt toch echt wel prettig.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:54 schreef XL het volgende:
Ik zie er van af, hij is me te groot voor mijn pols.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |