i'm with stupidquote:Op zondag 18 juni 2006 16:13 schreef Milkmannetje het volgende:
Spaar even voor een laser printer van 100 euro... Voor tekst heel goedkoop
Voor 69 euro heb je al een nieuwe laserprinter, Samsung ML 1610:quote:Op zondag 18 juni 2006 16:13 schreef Milkmannetje het volgende:
Spaar even voor een laser printer van 100 euro... Voor tekst heel goedkoop
een goedkope laser printer heb je al voor 80 euro (oki of samsung bijv.). met een beetje toner (vaak niet meer dan 25 euro )ros je daar zo 3 a 4 pakken papier mee vol een inkjet kost je mischien 30 euro maar doe daar een cartridge van 29 euro per pak papier bij en je kosten voor een laser zijn er zo uitquote:Op zondag 18 juni 2006 20:37 schreef kibber het volgende:
Maar wat is voor mij een goede oplossing?
Ruime e.d. is het probleem niet erg..
het is meer het kostenplaatje..
Ik denk dat ik met een laser gewoon duur uit ben...
Dus dan kom je toch in de inktjet reeks...
Iemand daar toevallig een goeie tip?
vertel is waar jij toners van 25 euro vandaan haalt. Lever je ze voor dat bedrag ook in kleur? Dan koop ik helemaal een kleurenlaserquote:Op zondag 18 juni 2006 20:41 schreef Ra-z het volgende:
[..]
een goedkope laser printer heb je al voor 80 euro (oki of samsung bijv.). met een beetje toner (vaak niet meer dan 25 euro )ros je daar zo 3 a 4 pakken papier mee vol een inkjet kost je mischien 30 euro maar doe daar een cartridge van 29 euro per pak papier bij en je kosten voor een laser zijn er zo uit
Toners voor een budget laser printerquote:Op zondag 18 juni 2006 21:34 schreef jagermaster het volgende:
[..]
vertel is waar jij toners van 25 euro vandaan haalt. Lever je ze voor dat bedrag ook in kleur? Dan koop ik helemaal een kleurenlaser(anders waarschijnlijk ook)
een budget laser pringer is leuk voor tekst en wat grafiekjes. Print snel en is heel wat goedkoper dan inkt. Heb met mijn laser nu denk ik een 2500 vel doorgehaald en dat was ook zo'n budgetlaser (alleen nu 2 jaar oud). Het enigste probleem is dat grafische afbeeldingen, met name foto's printen een niet al te goede kwaliteit levert. De resolutie van budgetprinters is daar gewoon veel te laag voor. Als je verslagen veel voorziet van images welke je in kleur wilt afdrukken is het aan te raden om een inkjet te kopen, anders zou ik gaan voor een laser;)
Als je ietsje meer geld neerlegt (een 300 euro) dan heb je een leuke budget kleurenlaser zit je nog beter![]()
Daar heb je ook gelijk inquote:Op zondag 18 juni 2006 22:53 schreef Keiichi het volgende:
Printer met netwerkpoort vind ik meer dan simpelEen versie van een printer zonder netwerk tov dezelfde met netwerk kan vaak als een verschil van minstens 100 tot 150 euro zijn.
-edit-
http://www.brother.nl/products/welcome.cfm?prod_art=DCP-315CN
Zo duur ook weer niet![]()
Een auto is ook een kutdingquote:Op maandag 19 juni 2006 00:12 schreef thedude0 het volgende:
Printers zijn de meeste kutte apparaten die ooit gemaakt zijn. Tering inkt is veel te duur en ik heb nog nooit een printer gehad die geen problemen heeft (soms meerdere pagina's in een keer gebruiken, brakke kut dingen)
Dat is goed spul, met het voordeel dat de cartridges goedkoop zijn. Ze zijn ook relatief snel leeg, de prijs per afdruk is van alle printers ongeveer gelijk. Maar als je niet veel print is het prettiger 2x per jaar een goedkope cartridge te kopen dan 1x per 2 jaar een hele dure.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:01 schreef Keiichi het volgende:
HL-2070N voor Eur 260,-
HL-5250DN voor Eur 323,- met duplex unit![]()
Ik vind printers van brother vrij prettig. Niet duur en ondersteuning die ik bij probs gehad had was
Ik kan helaas niet echt reppen over HP,Epson,Lexmark, e.d. omdat ik die printers nog niet veelvuldig in handen gehad heb.
ja iddquote:Op maandag 19 juni 2006 00:25 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Een auto is ook een kutding
- Brandstof veels te duur
- Ik heb nog nooit 1tje gehad die geen problemen heeft (soms verstopte luchtfilters e.d.brakke kutdingen m.a.w.
![]()
Eigenlijk is er niets zonder mankementen.quote:
Inkjetprinters ja, die krijg je gratis bij een pak melk. Laserprinters zijn veel duurzamer.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Printers zijn toch wegwerpproducten geworden.
Al mijn printers waarvan het inkt op was, belandden in de kliko.
Een nieuwe budgetprinter MET inkt, is doorgaans goedkoper dan losse cartridges.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |