En nou de grote versie graag.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
[[url=http://s11.photobucket.com/albums/a166/Svensational/th_BG-Gigi.png]afbeelding][/url]
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:34 schreef Airelle het volgende:
Vanavond weer niks op TV.
- Edit - En Bupa bespaar me dat leuke grapje van je.
AIRELLE IS JALOERS!!!quote:Op zondag 18 juni 2006 20:37 schreef Airelle het volgende:
Vinden jullie dat nu écht een knap meisje?.
Leuk boek.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig in 'De Pianostemmer' van Daniel Mason.
En haar intelligentie zeker ook nog.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja en het liefst zou ik haar baantje OOK nog willen hebben.
Nee.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:37 schreef Airelle het volgende:
Vinden jullie dat nu écht een knap meisje?.
Ben je daar niet te intelligent voor? Ik bedoel, jij hebt immers een diploma!quote:Op zondag 18 juni 2006 20:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja en het liefst zou ik haar baantje OOK nog willen hebben.
Ach wat heb je tegenwoordig nog aan een vwo-diploma?quote:Op zondag 18 juni 2006 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben je daar niet te intelligent voor? Ik bedoel, jij hebt immers een diploma!![]()
Als dat je intelligentie bepaalt, dan zijn er een hele hoop domme mensen opeens slim en een hele hoop slimme mensen dom.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:46 schreef Ovidius het volgende:
Heeft ze een makkelijke job voor waarschijnlijk een erg acceptabel loon?
Nou! Wie is er dan dom?
Ik denk niet dat het loon wat zo iemand krijgt erg acceptabel is (tenzij je erg snel tevreden bentquote:Op zondag 18 juni 2006 20:46 schreef Ovidius het volgende:
Heeft ze een makkelijke job voor waarschijnlijk een erg acceptabel loon?
Nou! Wie is er dan dom?
Homo's staan bekend om hun goede smaakquote:
Ja, ik denk dat intelligentie ook te maken heeft met het zoeken van een uitdaging enzo.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als dat je intelligentie bepaalt, dan zijn er een hele hoop domme mensen opeens slim en een hele hoop slimme mensen dom.
Ja, en als die doosjes uit die belspellen hun uitdagingen halen, dan zijn ze snel tevreden, denk ik.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat intelligentie ook te maken heeft met het zoeken van een uitdaging enzo.
Daaromquote:Op zondag 18 juni 2006 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Homo's staan bekend om hun goede smaak.
Ik denk het wel.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het loon wat zo iemand krijgt erg acceptabel is (tenzij je erg snel tevreden bent).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |