Ik daag nooit iemand uitquote:Op zondag 18 juni 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
En Sven is ook al weken lang mensen aan het uitdagen. Niets nieuws onder de zon.
Ja best wel eigenlijk.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
Poepoe, Poe...Bupatih die een ongenuanceerde reactie post. Héél surrealistisch.
Het doet me heus niks hoor, dat je dat zegtquote:
Whihi.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het doet me heus niks hoor, dat je dat zegt.
Kijk. Zó ken ik je weer.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het doet me heus niks hoor, dat je dat zegt.
quote:
Hij heeft wel een leuk uiterlijk. Ik zou het wel gezellig met hem willen hebbenquote:
Ben je nou ineens homo gewordenquote:
Alsof hetero's elkaars kapsel niet mooi kunnen vindenquote:
quote:
Wat hij zegt dus.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof hetero's elkaars kapsel niet mooi kunnen vinden.
Nee, dat kunnen ze niet.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof hetero's elkaars kapsel niet mooi kunnen vinden.
Kom jij weleens in contact met mannen?quote:
Echt niet.quote:
Ik zou het niet weten, eigenlijk.quote:
Like that's a bad thingquote:
Tsja, ik vind het ook best eentonig worden dat ik de hele tijd gelijk krijg en rena eruit lul.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
De Bupa vs rena-discussie wordt ook een beetje afgezaagd.
Verzin dan iets nieuws.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
De Bupa vs rena-discussie wordt ook een beetje afgezaagd.
Voel je je aangesproken danquote:
Wat is er?quote:
Negeer haar dan.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het ook best eentonig worden dat ik de hele tijd gelijk krijg en rena eruit lul.
quote:
De spellingstestuitslag is nog niet bekend en op de laatste pagina's van ShowChat die ik net gelezen heb stond niets interessants. Beetje een domper dus.quote:
Ah, op die manier. Wat een ellendequote:Op zondag 18 juni 2006 22:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De spellingstestuitslag is nog niet bekend en op de laatste pagina's van ShowChat die ik net gelezen heb stond niets interessants. Beetje een domper dus.
Neuh, ik vermaak me zo ook nog wel, hoor.quote:
Ik in ieder geval wel.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuke sfeer hier. Iedereen is heerlijk vrolijk enzo.
Plotselinge agressiequote:Op zondag 18 juni 2006 22:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Deed iemand jou maar eens wat aan![]()
!
Ik ook. En ik heb niet eens gedronken.quote:
Ik ben kei vrolijkquote:Op zondag 18 juni 2006 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuke sfeer hier. Iedereen is heerlijk vrolijk enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |