Dat ligt er maar aan waarvoorquote:Op zondag 18 juni 2006 12:22 schreef Duiveltja het volgende:
Ben ik te laat?
Wat is er, Sven? Wat is er, Sven? Wat is er, Sven?quote:
Je betweterigheid in diverse topics op FOK!quote:Op zondag 18 juni 2006 12:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is er, Sven? Wat is er, Sven? Wat is er, Sven?
Oké.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je betweterigheid in diverse topics op FOK!.
Fijn.quote:
Houd zelf je bek!quote:Op zondag 18 juni 2006 12:42 schreef LeBeau het volgende:
Ik kijk even weg en mis gelijk een rel.
Kan hij nog een keer over? Ik begin wel: Bla bla, slet. Doet het met iedereen. Bla bla, bek houden!
quote:Op zondag 18 juni 2006 12:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Houd zelf je bek!Je doet het zelf met iedereen.
Alsof mensen dat nog niet wisten. Je loopt gewoon met jezelf en je liefdesleven te koop.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:46 schreef Bupatih het volgende:!
Moet dat per se hier op FOK!?Ik had het in je vertrouwen verteld, klootzak.
Ach, man.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Alsof mensen dat nog niet wisten. Je loopt gewoon met jezelf en je liefdesleven te koop.
Ja, ik zag het.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:47 schreef DaMart het volgende:
Buup, je bent genomineerd!
Wees een dagje Verdonk!
Nee, dat is nieuws.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, man.Dat van Copycat en Tania moest sowieso geheim gehouden worden. Dat had ik je laatst nog gevraagd en toen zei je dat je het niet zou doorvertellen.
Ik mag nu zeker ook niet zeggen dat jij om de twee weken naar Amsterdam gaat om Zhenar eens flink uit te wonen?Oh, heb ik dat gezegd?
Sorry, had ik niet moeten doen.
De lucht is blauw, water is nat en vuur kan je beter niet met blote handen aanraken.quote:
Dat laatste ligt maar net aan de intenties die je hebt.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De lucht is blauw, water is nat en vuur kan je beter niet met blote handen aanraken.![]()
Ja, ik hoorde dat ook maar van Sven.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, dat is nieuws.
En om de twee weken? Lieve Bupatih, wat ben je toch naief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |