Ik vind dat Loose een aantal leuke nummers heeft, maar ook een aantal waarbij ik zoiets heb van;quote:Op zondag 18 juni 2006 14:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Whoa Nelly! was leuk
Folklore is geweldig
Loose is.
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Try
Picture Perfect
Childhood Dreams
The Grass Is Green
Island Of Wonder
Kijk dan binnen NU en 5 minuten of ze iets hebben wat niet in NL te krijgen is... dan als ik er vandaag weer kom, eventueel wat haal... Het is alleen nog duurder dan in Nederlandquote:Op zondag 18 juni 2006 14:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh jammer.
Maar lief dat je ff hebt gekeken![]()
Misschien komt dat nog.. Heb 'm pas 1x geluisterd en m'n 1e indruk is:quote:Op zondag 18 juni 2006 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat Loose een aantal leuke nummers heeft, maar ook een aantal waarbij ik zoiets heb van;, Waar is Nelly Furtado gebleven, en wie is dit mekkerende wijf.
Heb ik ookquote:Op zondag 18 juni 2006 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Die cd heb ik echt grijsgedraaid, en nu draai ik de mp3's grijs.
Ja, Vulcano Foot Mask... Die wil ik graag en is hier niet verkrijgbaarquote:Op zondag 18 juni 2006 14:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kijk dan binnen NU en 5 minuten of ze iets hebben wat niet in NL te krijgen is... dan als ik er vandaag weer kom, eventueel wat haal... Het is alleen nog duurder dan in Nederland
Hmm.. ik zal eens kijken als we er weer langskomenquote:Op zondag 18 juni 2006 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, Vulcano Foot Mask... Die wil ik graag en is hier niet verkrijgbaar.
Zo een mooi nummerquote:Op zondag 18 juni 2006 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben helemaal gek van Island of wonder. Maar de rest van die nummers zijn zo lekker.
Ik heb dat ook gelezenquote:Op zondag 18 juni 2006 14:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Laatst stond een stuk in de Spits of de Metro waar ze zelf aangaf na de geboorte van d'r kind geen behoefte meer had aan wazig en spiritueel gedoe. Daarom is deze cd zo anders.
Ik had die cd op repeat en dat nummer in het bijzonder, precies in de tijd dat m'n ex en ik besloten dat het niet meer gingquote:
ergo: atb en ik zijn tofquote:
Super!quote:Op zondag 18 juni 2006 14:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmm.. ik zal eens kijken als we er weer langskomen
Picture perfect a life that you saw in a magazinequote:Op zondag 18 juni 2006 14:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Laatst stond een stuk in de Spits of de Metro waar ze zelf aangaf na de geboorte van d'r kind geen behoefte meer had aan wazig en spiritueel gedoe. Daarom is deze cd zo anders.
Ik vond 't gewoon een mooi nummerquote:Op zondag 18 juni 2006 14:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik had die cd op repeat en dat nummer in het bijzonder, precies in de tijd dat m'n ex en ik besloten dat het niet meer ging.
Mên, wat heb ik gejankt bij dat nummer.
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:58 schreef rena het volgende:
Ach ja, wansmaak is ook een smaak he.![]()
Nelly
Furtado
![]()
van mij mag ze nog wel een kind krijgen, als we dan weer een Folkore-achtige CD krijgen. Bij deze nieuwe CD mis ik een beetje de "echte" muziek. Het folklore effectquote:Op zondag 18 juni 2006 14:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Je haalt me de woorden uit de mondquote:
Nog zo'n nummerquote:
Ik mis de Try en de Picture Perfect kwaliteitquote:Op zondag 18 juni 2006 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
van mij mag ze nog wel een kind krijgen, als we dan weer een Folkore-achtige CD krijgen. Bij deze nieuwe CD mis ik een beetje de "echte" muziek. Het folklore effect.
* Tha_Erik eens is. Op dit punt.quote:
Het kots bedoel je.quote:
Have fun!quote:Op zondag 18 juni 2006 15:01 schreef Dizer het volgende:
Maar mensen, het is 9 AMUuh ik bedoel dus 3 PM voor jullie
Wij gaan shoppen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Wie is 'wij' eigenlijk??quote:Op zondag 18 juni 2006 15:01 schreef Dizer het volgende:
Maar mensen, het is 9 AMUuh ik bedoel dus 3 PM voor jullie
Wij gaan shoppen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zing dat nummer de hele tijd. Jill wordt er helemaal gek vanquote:Op zondag 18 juni 2006 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Have fun!
Ik heb gisterenavond New York, New York gekaraoke'd
Jequote:
quote:
Smaakvol topic zo!quote:
Nee, stoute rena!quote:
We zitten hier anders ook niet in MUZ.quote:
Goede kickquote:
Homo.quote:Op zondag 18 juni 2006 17:20 schreef Zhenar het volgende:
Dizzle: vergeet niet naar een Broadway-musical te gaan! Moet je toch wel doen als je in NY bent![]()
![]()
quote:
Niet Broadwayquote:
Ga gewoon boodschappen doen, mens!quote:Op zondag 18 juni 2006 17:42 schreef PeRi het volgende:
iemand nog een Wuppie met spaarpunt over die hem aan mij af wil staan?
Ik heb nog 3 spaarpunten... maar moet zelf nog een AH overvallen voor een megawup.quote:Op zondag 18 juni 2006 17:42 schreef PeRi het volgende:
quote:Op zondag 18 juni 2006 17:42 schreef PeRi het volgende:
50 Minuten kick.quote:
Een kick op een bepaalde 'speciale' tijd is sowieso niet origineel meer.quote:
1 minuut kick!quote:Op zondag 18 juni 2006 20:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Een kick op een bepaalde 'speciale' tijd is sowieso niet origineel meer.
Precies. Een kick na een bepaalde tijd is veel origineler.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Een kick op een bepaalde 'speciale' tijd is sowieso niet origineel meer.
Stond daar niet eerst "2 minuten kick"?quote:
ja, maar toen zag ik dat Fok! een minuut achterloopt.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stond daar niet eerst "2 minuten kick"?
Vaarwel.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik reis even naar mijn balkon met een boek!
En nou de grote versie graag.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
[[url=http://s11.photobucket.com/albums/a166/Svensational/th_BG-Gigi.png]afbeelding][/url]
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:34 schreef Airelle het volgende:
Vanavond weer niks op TV.
- Edit - En Bupa bespaar me dat leuke grapje van je.
AIRELLE IS JALOERS!!!quote:Op zondag 18 juni 2006 20:37 schreef Airelle het volgende:
Vinden jullie dat nu écht een knap meisje?.
Leuk boek.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig in 'De Pianostemmer' van Daniel Mason.
En haar intelligentie zeker ook nog.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja en het liefst zou ik haar baantje OOK nog willen hebben.
Nee.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:37 schreef Airelle het volgende:
Vinden jullie dat nu écht een knap meisje?.
Ben je daar niet te intelligent voor? Ik bedoel, jij hebt immers een diploma!quote:Op zondag 18 juni 2006 20:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja en het liefst zou ik haar baantje OOK nog willen hebben.
Ach wat heb je tegenwoordig nog aan een vwo-diploma?quote:Op zondag 18 juni 2006 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben je daar niet te intelligent voor? Ik bedoel, jij hebt immers een diploma!![]()
Als dat je intelligentie bepaalt, dan zijn er een hele hoop domme mensen opeens slim en een hele hoop slimme mensen dom.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:46 schreef Ovidius het volgende:
Heeft ze een makkelijke job voor waarschijnlijk een erg acceptabel loon?
Nou! Wie is er dan dom?
Ik denk niet dat het loon wat zo iemand krijgt erg acceptabel is (tenzij je erg snel tevreden bentquote:Op zondag 18 juni 2006 20:46 schreef Ovidius het volgende:
Heeft ze een makkelijke job voor waarschijnlijk een erg acceptabel loon?
Nou! Wie is er dan dom?
Homo's staan bekend om hun goede smaakquote:
Ja, ik denk dat intelligentie ook te maken heeft met het zoeken van een uitdaging enzo.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als dat je intelligentie bepaalt, dan zijn er een hele hoop domme mensen opeens slim en een hele hoop slimme mensen dom.
Ja, en als die doosjes uit die belspellen hun uitdagingen halen, dan zijn ze snel tevreden, denk ik.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat intelligentie ook te maken heeft met het zoeken van een uitdaging enzo.
Daaromquote:Op zondag 18 juni 2006 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Homo's staan bekend om hun goede smaak.
Ik denk het wel.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het loon wat zo iemand krijgt erg acceptabel is (tenzij je erg snel tevreden bent).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |