je mag voor die dingen gewoon 112 bellen hoor.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:41 schreef Louterman het volgende:
Sta ik net na werk nog even met een collega op straat te praten, komen er 3 jongens aanlopen (rond de 18, 19 jaar). Ze lopen al met een verkeersbord in de hand en slaan daarmee een verkeerslicht kapot. Op het moment dat ik daar wat van zeg krijg ik de ergste verwijten naar mij. Vervolgens lopen ze door en gooien een verkeersbord dwars door een bushokje. Ik heb het helemaal gehad met die lijpo's en bel dus de politie. Na eerst te hebben gehoord hoe duur het tarief is en 2 minuten in de wacht wordt de verbinding verbroken. Denk je een keer de politie nodig te hebben kan je ze niet berijken.
haha, idd. Dat is mij vorige week ook gebeurd.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:56 schreef Caipirinhia het volgende:
had het ook een keer.. met een storm, boom over de weg... best lastig.. Denk laat ik ff iemand op de hoogte stellen, dus bel 8844.. beginnen ze mij uit te kafferen dat ik niet hun maar de brandweer moet hebben.. sorry hoor, denk ik meld ff wat, is het weer niet goed!
Dan zouden ze dus lichtelijk de huid volgescholden krijgen van mij. En niet een keer, ik zou ze gerust 10 keer bellen.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:56 schreef Caipirinhia het volgende:
had het ook een keer.. met een storm, boom over de weg... best lastig.. Denk laat ik ff iemand op de hoogte stellen, dus bel 8844.. beginnen ze mij uit te kafferen dat ik niet hun maar de brandweer moet hebben.. sorry hoor, denk ik meld ff wat, is het weer niet goed!
Gewoon 112 bellen.quote:Op zondag 18 juni 2006 08:46 schreef msteggink het volgende:
Ik heb het 2x gebeld, het duurde gewoon 3 minuten voordat ik met de lokale politie was doorverbonden, en dan kostte het nog meer dan 15 minuten voordat ze kwamen (na nogmaals talloze keren te zijn doorverbonden).
Het ergste was, toen ik samen met een kameraad bedreigd werd (jaja een getinte jongen), en de politie kwam pas na 1.5 uur :/ 'te druk' , nee lekker
quote:Op zondag 18 juni 2006 02:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
112 bellen en zeggen dat ze niet een verkeerslicht maar een flitspaal aan 't slopen zijn. Dan staan ze al achter je voordat je het gesprek hebt beëindigd.
fokheldquote:Op zondag 18 juni 2006 09:21 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Gewoon 112 bellen.
Mijn auto was een keer bijna gejat maar we wisten wie het waren.. Mijn vrouw bellen naar 8844 "We komen eraan" half uur later nog niets... Dus ze belde nog maar een keer met de melding "Ze gaan nu met knuppels de dader zoeken en ik hoop voor hem dat ze hem niet vinden!"
Binnen 5 minuten 2(!) auto'sEn wij lekker relaxed bij de auto staan hehe..
Overigens had die gozer er al ingezeten, dus er waren vingeradrukken. Maar heus niet dat die petten dat gingen controleren hoor!
Gozer is ook niet veroordeeld ervoor... Althans, door de politie nietIk heb zelf nog even een "gesprekje" met hem gehad...
Doen ze niet. Het is "maar" een auto.quote:Op zondag 18 juni 2006 09:21 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Gewoon 112 bellen.
Mijn auto was een keer bijna gejat maar we wisten wie het waren.. Mijn vrouw bellen naar 8844 "We komen eraan" half uur later nog niets... Dus ze belde nog maar een keer met de melding "Ze gaan nu met knuppels de dader zoeken en ik hoop voor hem dat ze hem niet vinden!"
Binnen 5 minuten 2(!) auto'sEn wij lekker relaxed bij de auto staan hehe..
Overigens had die gozer er al ingezeten, dus er waren vingeradrukken. Maar heus niet dat die petten dat gingen controleren hoor!
Gozer is ook niet veroordeeld ervoor... Althans, door de politie nietIk heb zelf nog even een "gesprekje" met hem gehad...
Klopt, maar als je mobiel belt wel even het netnummer erbij draaien (in Nijmegen: 024112). Anders wordt je ook de hele tijd doorverbonden.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:26 schreef Aurelium het volgende:
Altijd 112 bellen. Dat kost je tenminste geen geld
Maar wat nou als ze dat verkeersbord niet door het bushokje, maar door een auto hadden gegooid! En die auto was toevallig van jou! Had de TS dan ook de politie maar niet moeten bellen?quote:Op zondag 18 juni 2006 11:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Daar ga je de politie toch niet voor bellen? Laat ze maar lekker die kutverkeerslichten die altijd op rood staan kapot maken. Zolang ze van mijn auto afblijven vind ik alles prima.
quote:Op zondag 18 juni 2006 04:04 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
haha, idd. Dat is mij vorige week ook gebeurd.
Er was 's nachts een kat op ons balkon gevallen (vanaf het dakterras twee verdiepingen naar beneden....auw!!). Veel lawaai, beestje gewond en niet te benaderen...hij vloog me naar de keel.
Dus ik ge-google-d: "kat op balkon, hoe eraf?" en ik krijg 8844 als resultaat. Enfin, word ik me daar een portie uitgekafferd. Vechtpartijen, ...bla...bla..., oh ja, en hoe ik het in m'n hoofd haalde hen te bellen!?!
![]()
Is alleen voor spoedeisende levensbedreigende hulp. Als je zegt dat de kat van de buren al de hele nacht jankt bijvoorbeeld, wordt je niet verder geholpen maar doorverwezen naar het 0900 nummer.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:53 schreef Canisfire het volgende:
Bel gewoon 112.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |