Als ik een brede rug in zonlicht wil zien, ga ik wel naar de hoeren.quote:
Negeer gewoon voor de zoveelste keer de vraag.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:02 schreef rena het volgende:
[..]
Ga me even iets vragen over iets wat meer dan een maand geleden gezegd is![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 01:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik een brede rug in zonlicht wil zien, ga ik wel naar de hoeren.
Welke vraag bedoel je dan nu weer? Stel hem en ik geef antwoordquote:Op zondag 18 juni 2006 01:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Negeer gewoon voor de zoveelste keer de vraag.
IEMAND BEL BABETTE!!! ANDERS KRIJG IK WEER DE SCHULD!!!quote:
Deze post geeft al aan dat je wel een antwoord weet maar het niet durft toe te geven.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:02 schreef rena het volgende:
[..]
Ga me even iets vragen over iets wat meer dan een maand geleden gezegd is![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 01:04 schreef rena het volgende:
[..]
Welke vraag bedoel je dan nu weer? Stel hem en ik geef antwoord![]()
Deze.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waarom heb je die foto's toen dan weggehaald?
Hoezo ?quote:Op zondag 18 juni 2006 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
IEMAND BEL BABETTE!!! ANDERS KRIJG IK WEER DE SCHULD!!!
Zo jij bent ook weer snel weg.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:05 schreef Airelle het volgende:
Trusten.
Ja kan je nog wat van lerenquote:Op zondag 18 juni 2006 01:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zo jij bent ook weer snel weg..
Ze vroeg of ze iets gemist had, en toen zei ik dat jij op bezoek was, en toen zei ze dat ik het haar had moeten laten weten, ik zei dat ik d'r msn niet had, en toen zei ze dat ik moest bellen, ik zei dat ik rooksignalen had gemaakt, en zei zij dat ze die wel gezien had, maar erniks van snapte.quote:
Ik kan het me serieus niet meer herinneren, en je mag het geloven of niet, het was denk ik gewoon een impulsieve actie. En misschien ook wel een klein beetje PMS die geen kritiek kan verdragenquote:Op zondag 18 juni 2006 01:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Deze.
En nu niet zeggen: "Wat boeit het? Het is zo lang geleden, bladiebla..."
Ok,quote:Op zondag 18 juni 2006 01:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze vroeg of ze iets gemist had, en toen zei ik dat jij op bezoek was, en toen zei ze dat ik het haar had moeten laten weten, ik zei dat ik d'r msn niet had, en toen zei ze dat ik moest bellen, ik zei dat ik rooksignalen had gemaakt, en zei zij dat ze die wel gezien had, maar erniks van snapte.
... met als titel 'Showp' ... of zoietsquote:Op zondag 18 juni 2006 01:00 schreef DaMart het volgende:
Nu hadden we een paar dagen geleden wel een 'cliffhangers' SC, maar ik moet zeggen dat de discussie hierboven me wel inspiratie geeft om gewoon echt een ShowChatsoap te gaan schrijven!
Niet op commandoquote:
Dat doe ik ook niet hoorquote:Op zondag 18 juni 2006 01:08 schreef Bupatih het volgende:
BVO!Negeer mijn libidoverhogende post eens niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |