Wat boeit dat nu nog? Ik hoef me niet te verantwoorden voor iets wat ik 300 jaar geleden gedaan heb, en het ging niet eens over mijn lichaam of zo, want daar ben ik voor 1000% tevreden mee, moge dat duidelijk zijn.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waarom heb je die foto's toen dan weggehaald?
Oh?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En wij vinden het ook leuk dat jij post P, wij ook.
Zeg ik dat dan?quote:
Als dat zo was, dan zou ik dat echt wel zeggen hoor.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
En please, rena...ga er nou geen mooi verhaal van breien, geef gewoon tóé dat je 'schrok' van de negatieve reacties.
Ja, is dat zo raar? Kwestie van verschillende factoren. Geschiedenis, houding, intelligentie, eerlijkheid, etc...quote:Op zondag 18 juni 2006 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sowieso ben je eerder geneigd om iets van Paltos te geloven dan van rena, maar dat doet er even niet toe.
LALALALA, JE DRAAIT ER OMHEEN!!!quote:Op zondag 18 juni 2006 00:55 schreef rena het volgende:
[..]
Wat boeit dat nu nog? Ik hoef me niet te verantwoorden voor iets wat ik 300 jaar geleden gedaan heb
Diequote:Op zondag 18 juni 2006 00:56 schreef rena het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan zou ik dat echt wel zeggen hoor.![]()
Niet raar, maar opvallend. Of eigenlijk ook niet opvallend, maar ik let soms op details.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, is dat zo raar? Kwestie van verschillende factoren. Geschiedenis, houding, intelligentie, eerlijkheid, etc...
Lees eens verder dan je neus lang is, mongoolquote:
Wat het boeit? Omdat het hetzelfde principe is. Het boeit je wel iets, anders haal je die foto's niet weg.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:55 schreef rena het volgende:
[..]
Wat boeit dat nu nog? Ik hoef me niet te verantwoorden voor iets wat ik 300 jaar geleden gedaan heb, en het ging niet eens over mijn lichaam of zo, want daar ben ik voor 1000% tevreden mee, moge dat duidelijk zijn.![]()
Denk dat maarquote:Op zondag 18 juni 2006 00:57 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] Het doet me echt niks hoor, jongens! [afbeelding]
[afbeelding] Jullie moeten me geloven. [afbeelding]
[afbeelding] Als het me wat deed, had ik het al lang gezegd. [afbeelding]
De reacties gingen niet eens over mijn lichaamquote:Op zondag 18 juni 2006 00:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat het boeit? Omdat het hetzelfde principe is. Het boeit je wel iets, anders haal je die foto's niet weg.
En lijkt me duidelijk dat je zo'n foto's alleen post om leuke reacties te krijgen.
Het boeit mij niet wat je van je lijf vindt, het boeit mij wel waarom je om de vraag heen draait. Oftewel. Je geeft geen antwoord op atb's vraag. JIJ bent dus diegene die selectief leest / antwoord geeft.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:57 schreef rena het volgende:
[..]
Lees eens verder dan je neus lang is, mongoolMet jou valt dus echt niet te praten he
Je leest alleen wat je wilt lezen, zielig figuur
![]()
Omdat het dus al dusdanig lang geleden is, dat ik me afvraag waarom jij je er nog steeds druk over maaktquote:Op zondag 18 juni 2006 00:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het boeit mij niet wat je van je lijf vindt, het boeit mij wel waarom je om de vraag heen draait. Oftewel. Je geeft geen antwoord op atb's vraag. JIJ bent dus diegene die selectief leest / antwoord geeft.
quote:
Waarom noem je ze zeikerds? Het deed je toch niks?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:54 schreef Puckzzz het volgende:
hmmmmm, ik vind er niet veel sexy en gewaagd aan hoor
ja je staat in een kamer met vol zonlicht door de ramen in een rokje...yeuy?
Doe je meequote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 01:01 schreef rena het volgende:
[..]
Omdat het dus al dusdanig lang geleden is, dat ik me afvraag waarom jij je er nog steeds druk over maakt![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Och, geef nou maar toe dat julie gewoon die foto's nog een keer willen zien. Damn, zooo doorzichtig, het lijkt wel glas, hetgeen wat jullie posten.
Breng jij eens wat geilheid in dit suffe libidoloze topicquote:
Ga me even iets vragen over iets wat meer dan een maand geleden gezegd isquote:Op zondag 18 juni 2006 01:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Waarom noem je ze zeikerds? Het deed je toch niks?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |