Het kán wel. Maar zo bedoelde jij het niet. En dat gaf je zelf toe.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar eigenlijk, als rena van een koude kermis thuiskwam (toen ik zei dat ze bij jou was geweest), en ik noem je frigide, dan kán dat toch wel?
Ja, en je kent mij ook echt zo goed hequote:Op zondag 18 juni 2006 00:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe maar alsof het je niks doet...ik weet wel beter!
't Zal ook eens niet zo zijnquote:Op zondag 18 juni 2006 00:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe maar alsof het je niks doet...ik weet wel beter!
Anders verneuk je de grap even, rigide andijvieliefhebber.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tegenover Erik en rena, ja.
Maar Erik bedoelde dát (=seksueel ongevoelig) niet toen hij zijn opmerking postte. Dat wist ik, omdat ik dat uit de context kon herleiden.
Snap je het nou eindelijk???
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:46 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, en je kent mij ook echt zo goed he?
Ach, kom op!quote:
zegt toch genoeg.quote:
Oh, was het een grap.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders verneuk je de grap even, rigide andijvieliefhebber.![]()
![]()
Mens, schop dat topic dan, hèquote:Op zondag 18 juni 2006 00:47 schreef rena het volgende:
Gebande users mochten toch niet klonen?
Goed topic dit![]()
![]()
Potdimme, ik zou gewoon een keer willen dat ík gelijk had. en niet iemand anders.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het kán wel. Maar zo bedoelde jij het niet. En dat gaf je zelf toe.Dus...wat lullen jullie weer allemaal stroef?
Ovidius wordt tóch niet geband.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:47 schreef rena het volgende:
Gebande users mochten toch niet klonen?
Goed topic dit![]()
![]()
Wat overigens wel menselijk is.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ach, kom op!
Zo'n post als deze:
[..]
zegt toch genoeg.
Met die 'zie mij eens onverschrokken en vrolijk reageren'-smileys.
Als deze reactie je niks zou doen, zouden die twee reacties in het US-topic je ook niks doen en had je je o zo mooie foto wel laten staan.Maar ja, dat heb je niet gedaan, dus het doet je wel degelijk wat.
Dat zal ik niet ontkennen.quote:
Ik weet nog niet of ik ZO zielig ben.quote:
Ja, en dan te bedenken dat het daar ooit begonnen is... als die grassprietjes niet waren gaan bloeien, dan had Erik niet geniesd boven zijn toetsenbord, waardoor de f nu blijft plakken aan de r, wat weer onjuist woordgebruik veroorzaakt, wat Buup aangrijpt om tig keer gequoot te worden, waardoor we allemaal de draad een beetje kwijt raken als we terugdenken aan hoe het ooit begon.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:46 schreef Ovidius het volgende:
[..]
De grassprietjes aan het Colloseum bloeiden mooi vandaag.
Dat vergeten we te vaak, inderdaad.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en dan te bedenken dat het daar ooit begonnen is... als die grassprietjes niet waren gaan bloeien, dan had Erik niet geniesd boven zijn toetsenbord, waardoor de f nu blijft plakken aan de r, wat weer onjuist woordgebruik veroorzaakt, wat Buup aangrijpt om tig keer gequoot te worden, waardoor we allemaal de draad een beetje kwijt raken als we terugdenken aan hoe het ooit begon.
Serieus, berichten op een forum, mensen die ik niet ken en nooit zal kennen, die raken mij dus totaal niet. Dat mag jij dan lekker denken, maar ik slaap er geen seconde slechter om.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ach, kom op!
Zo'n post als deze:
[..]
zegt toch genoeg.
Met die 'zie mij eens onverschrokken en vrolijk reageren'-smileys.
Als deze reactie je niks zou doen, zouden die twee reacties in het US-topic je ook niks doen en had je je o zo mooie foto wel laten staan.Maar ja, dat heb je niet gedaan, dus het doet je wel degelijk wat.
Waarom heb je die foto's toen dan weggehaald?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:52 schreef rena het volgende:
[..]
Serieus, berichten op een forum, mensen die ik niet ken en nooit zal kennen, die raken mij dus totaal niet. Dat mag jij dan lekker denken, maar ik slaap er geen seconde slechter om.![]()
Waarom heb je dan een kloon aangemaakt?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:52 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Het kan me werkelijk verrekken of ik kan posten of niet.![]()
Whoei. Dit lijkt ook op een post van rena die doet alsof het er niets boeit, maar waarvan Bupatig ervan overtuigd zijn dat het haar wel iets doetquote:Op zondag 18 juni 2006 00:52 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Het kan me werkelijk verrekken of ik kan posten of niet.![]()
Wat hij zegt.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waarom heb je die foto's toen dan weggehaald?
Ik vind posten wél leuk.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een kloon aangemaakt?
Mwoah. Ik geloof Ovidius' 'het doet me niks' eerder dan die van rena, aangezien Ovidius zelfs zóver doorging tot hij een ban van een jaar had.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whoei. Dit lijkt ook op een post van rena die doet alsof het er niets boeit, maar waarvan Bupatig ervan overtuigd zijn dat het haar wel iets doet.
Sowieso ben je eerder geneigd om iets van Paltos te geloven dan van rena, maar dat doet er even niet toe.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwoah. Ik geloof Ovidius' 'het doet me niks' eerder dan die van rena, aangezien Ovidius zelfs zóver doorging tot hij een ban van een jaar had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |