Oh, ik ook.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh, waarom zou ik? Ik ben binnen 10 jaar toch al dood.
Waarom reageer jij op een opmerking tegen Bupatih.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:38 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Er stond geen 'maar' of 'toch wel' in mijn post.
Koester dat moment. Zoveel zul jij er niet te zien krijgen in je leven.quote:
Vooruit bedoel je. Zo'n zinloos, zielig, jankwijf kunnen we missen als kiespijnquote:Op zondag 18 juni 2006 00:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwoah...ik denk dat de wereld er met mijn dood wel een stukje op achteruit gaat.
Omdat die post betrekking had op mijn post.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom reageer jij op een opmerking tegen Bupatih?
[Insert WOII opmerking]quote:Op zondag 18 juni 2006 00:40 schreef rena het volgende:
Buup moeten ze laten optreden in de Amsterdam Arena... volgestouwd met al zijn fans... dak dicht en alle brandkranen aanzetten. Nooduitgangen blokkeren... en binnen een paar uur drijven ze naar buiten!![]()
Denk je nu écht dat je mij kan raken met 'ga eens dood', 'sterf pijnlijk' en 'zinloos, zielig jankwijf'-opmerkingen?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:40 schreef rena het volgende:
[..]
Vooruit bedoel je. Zo'n zinloos, zielig, jankwijf kunnen we missen als kiespijn
Oh.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:40 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Omdat die post betrekking had op mijn post.
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Denk je nu écht dat je mij kan raken met 'ga eens dood', 'sterf pijnlijk' en 'zinloos, zielig jankwijf'-opmerkingen?Denk je nou echt dat ik me druk maak om wat een lelijk, vadsig kind, dat haar 'sexy en gewaagd'-foto's na twee keer kritiek weghaalt, over mij te zeggen heeft?
Jaquote:Op zondag 18 juni 2006 00:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Denk je nu écht dat je mij kan raken met 'ga eens dood', 'sterf pijnlijk' en 'zinloos, zielig jankwijf'-opmerkingen?Denk je nou echt dat ik me druk maak om wat een lelijk, vadsig kind, dat haar 'sexy en gewaagd'-foto's na twee keer kritiek weghaalt, over mij te zeggen heeft?
Neequote:Think again.
Ik wel, slet.quote:
Tut, tut.quote:
Nou wil ik niet lullig doen, maar je post impliceert toch wat anders. Je vraagt eerst of Erik weet wat frigide is, en dan zeg je dat je het tegenover Erik en rena wel bent... dus je komt er niet onderuit om toe te geven dat je enigszins seksueel ongevoelig bent!quote:
Tegenover Erik en rena, ja.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou wil ik niet lullig doen, maar je post impliceert toch wat anders. Je vraagt eerst of Erik weet wat frigide is, en dan zeg je dat je het tegenover Erik en rena wel bent... dus je komt er niet onderuit om toe te geven dat je enigszins seksueel ongevoelig bent!![]()
Lekker boeiendquote:Op zondag 18 juni 2006 00:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tut, tut.Het weghalen van je zogenaamde sexy foto nadat twee users de waarheid zeiden, zegt óók genoeg!
quote:
Maar eigenlijk, als rena van een koude kermis thuiskwam (toen ik zei dat ze bij jou was geweest), en ik noem je frigide, dan kán dat toch wel?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tegenover Erik en rena, ja.
Maar Erik bedoelde dát (=seksueel ongevoelig) niet toen hij zijn opmerking postte. Dat wist ik, omdat ik dat uit de context kon herleiden.
Snap je het nou eindelijk???
Mijn post had meer betrekking op Bupa's post die reageerde op jouw post, die weer een reactie was op Bupa's post, waarin hij zich naar aanleiding van Eriks post afvroeg of Erik de betekenis van een woord kende....quote:Op zondag 18 juni 2006 00:40 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Omdat die post betrekking had op mijn post.
Wat een Christine-uitspraakquote:Op zondag 18 juni 2006 00:43 schreef DaMart het volgende:
dus je komt er niet onderuit om toe te geven dat je enigszins seksueel ongevoelig bent!![]()
Doe maar alsof het je niks doet...ik weet wel beter!quote:
De grassprietjes aan het Colloseum bloeiden mooi vandaag.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn post had meer betrekking op Bupa's post die reageerde op jouw post, die weer een reactie was op Bupa's post, waarin hij zich naar aanleiding van Eriks post afvroeg of Erik de betekenis van een woord kende....
volgen we het nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |