Whehe.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:17 schreef Bupatih het volgende:
Q. ! Kun je ook voor mij bellen met de NOS?
Erik. Men maakt je belachelijk.
Terrified. Mortified. Petrified. Stupefied... by you.quote:
Veel geblaat, weinig wol.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:16 schreef rena het volgende:
[..]
We kunnen een [afbeelding] bepaald topic een schopje geven![]()
Op een dag ga je een keer te ver.quote:
Het topic is weg? Database problemen?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:20 schreef Bupatih het volgende:
nikky verbeteren is net zoiets als proberen rena enige intelligentie bij te brengen: het klinkt misschien leuk, maar het is zo zinloos als wat.
Het is gemerged met een ander topic waar die gasten al in zaten te posten.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het topic is weg? Database problemen?
Ga je voor de permban danquote:
Die topic is weg. Zou ze de tekst op de adminknopjes verkeerd gelezen hebben?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:20 schreef Bupatih het volgende:
nikky verbeteren is net zoiets als proberen rena enige intelligentie bij te brengen: het klinkt misschien leuk, maar het is zo zinloos als wat.
Kan je alsjeblieft een linkje maken, want ik kan zoiets natuurlijk niet terugvindequote:Op zondag 18 juni 2006 00:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is gemerged met een ander topic waar die gasten al in zaten te posten.
Van der Horst?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:21 schreef BVO het volgende:
Wat een suffe boel hiero.
Tijd voorChristine
.
[oldbies] Arma en de dikke bruine dildo...quote:Op zondag 18 juni 2006 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft een linkje maken, want ik kan zoiets natuurlijk niet terugvinde.
Kon je niet even wachten met antwoorden totdat ik mijn grapje had gemaakt?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is gemerged met een ander topic waar die gasten al in zaten te posten.
MIJN Christinequote:
[oldbies] Arma en de dikke bruine dildo...quote:Op zondag 18 juni 2006 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft een linkje maken, want ik kan zoiets natuurlijk niet terugvinde.
Ik ga ook niet posten.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[oldbies] Arma en de dikke bruine dildo...
Maar ze houden daar niet zo van newbies.
Die topicquote:Op zondag 18 juni 2006 00:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die topic is weg. Zou ze de tekst op de adminknopjes verkeerd gelezen hebben?![]()
Nou...je mag haar hebben, hoor.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:23 schreef BVO het volgende:
[..]
MIJN Christine.
Al is Van der Horst een prima tweede optie.
Ja, twijfel niet, DaMart heeft gelijk, denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |