quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Haal de typo's ook uit de OP, katen -> katten, houd -> houdt.
Gewoon op de geur afgaan.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:11 schreef scarefreak het volgende:
Ik weet niet wie zich tegenwoordig heeft opgelikt om belangrijk te worden op de FP
Volgens mij hadden jullie ooit eens een goedmaaktopic met kruisjes ipv handtekeningen ofzo.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond er nog niet opschoppen!
Klopt!quote:Op zondag 18 juni 2006 00:12 schreef static het volgende:
[..]
Volgens mij hadden jullie ooit eens een goedmaaktopic met kruisjes ipv handtekeningen ofzo.
De aarschgeur van Danny en Breauls is onmiskenbaar jaquote:
Welk?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:13 schreef Geqxon het volgende:
Was dat ding niet eerst roze?
Ga met je mac spelen, kssst...quote:Op zondag 18 juni 2006 00:13 schreef Geqxon het volgende:
Eeeeej een bijna oldbie!quote:Op zondag 18 juni 2006 00:13 schreef Geqxon het volgende:
Een bij verre na bijna oldbiequote:
Heb je OldbiesOnly in je index staan?quote:
Nu gebleektquote:
Dankzij A-Mac heb ik nog geen mac.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:14 schreef Furious het volgende:
[..]
Niet eens.![]()
![]()
!
Je hoort er echt niet bij gek.![]()
Volgens mij ben je de eerste in dit topic die nuchter isquote:
Ik ga voor Ghanaquote:Op zondag 18 juni 2006 00:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik poep zo hard op die niet oldbies hč. Zijn echt van die mensen die het net niet hebben allemaal. Een soort van Ivoorkust zeg maar.
Wat heb je er voor over?quote:
Yup, en hard ookquote:Op zondag 18 juni 2006 00:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dus ingelikt en daarna meteen uitgekotst?
*proest*quote:Op zondag 18 juni 2006 00:09 schreef Armageddon het volgende:
Does bellen met het staatsjournaal voor scarefreak en mij.l Wij denken na voordat we posten tegenwoodig.
quote:
Dat heb je aan je eigen gedrag te dankenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:18 schreef Geqxon het volgende:
Dubbeldrank, ken ik jou? Want volgens mij vind je me niet zo tof.
ex-c:rewquote:Op zondag 18 juni 2006 00:18 schreef Geqxon het volgende:
Dubbeldrank, ken ik jou? Want volgens mij vind je me niet zo tof.
Hun?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat me, ik heb alcohol in mijn bloed. Spot maar met de dronken en de gekken, en met hun die het alletwee zijn.
Flesje olie aanrijkt voor op het vuurquote:Op zondag 18 juni 2006 00:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat heb je aan je eigen gedrag te danken
Ik vroeg me dus af hoe dat kwamquote:Op zondag 18 juni 2006 00:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat heb je aan je eigen gedrag te danken
Die bestaat niet. Want waarom zou je dan een slowchat-topic in ONZ hebben staan.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:15 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Heb je OldbiesOnly in je index staan?
Dat verklaard de grote bende noobsquote:
Ik wil hier wel een IRC logje posten maar das zo lulligquote:
Owhja, dat was het, ik wwas het alweer vergetenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die bestaat niet. Want waarom zou je dan een slowchat-topic in ONZ hebben staan.
Als je te lang laat staan gaat het vanzelf gistenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vooral als je dubbelfris op hebt ja.![]()
Ze zit momenteel in een suikertrip van alle chocolaquote:Op zondag 18 juni 2006 00:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er begint me wat te dagen.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:20 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik wil hier wel een IRC logje posten maar das zo lullig
Maar opzich heb ik niet veel tegen je hoor
Die willen hier gewoon bijhorenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:22 schreef Armageddon het volgende:
Langzaam gaan de newbies hier binnenstromen hč. Merk je het. Die zijn dat gelul van die maaikul losert een beetje zat.
Je weet togquote:Op zondag 18 juni 2006 00:22 schreef Armageddon het volgende:
Langzaam gaan de newbies hier binnenstromen hč. Merk je het. Die zijn dat gelul van die maaikul losert een beetje zat.
Mja, de defenitie van Newb en Oldbie zijn redelijk relatief he.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:22 schreef Armageddon het volgende:
duidelijker dan -5000 wordt het nietquote:Op zondag 18 juni 2006 00:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja, de defenitie van Newb en Oldbie zijn redelijk relatief he.
Weet je wat roelt! coke met chocola! Das de bom.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ze zit momenteel in een suikertrip van alle chocola![]()
Jeweets.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:22 schreef Armageddon het volgende:
Als DD weg gaat ga ik ook weg.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:24 schreef scarefreak het volgende:
[..]
duidelijker dan -5000 wordt het niet
Ik heb het niet zo op achternaloperts.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:23 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Die willen hier gewoon bijhoren
In tijden niet meer zo'n leuke reeks geweest op Fok
Never tried, maar het is vast te combineren met een lekkere chocoladefonduequote:Op zondag 18 juni 2006 00:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weet je wat roelt! coke met chocola! Das de bom.![]()
Ajeto dan maar beidenquote:
scarefreak-wannebe'squote:Op zondag 18 juni 2006 00:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op achternaloperts.
wie is dat eigenlijk?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:25 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ik het anti maaikul front ga oprichten.
Ik meende dat de post dan eronder kwamen te staan. Helaasch en de pech.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dit topic kan op z'n minst sticky...quote:Op zondag 18 juni 2006 00:27 schreef Armageddon het volgende:
Die moderator Bupatih is een beetje overijverig trouwens. DIe gaat tegen de regels in van tante Yvonne.
Mijn juweeltje helemaal naar de klotenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik meende dat de post dan eronder kwamen te staan. Helaasch en de pech.
op z'n minst jaquote:Op zondag 18 juni 2006 00:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dit topic kan op z'n minst sticky...
Je bier is nog niet op?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:28 schreef Q. het volgende:
Nog even dan.
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:28 schreef Q. het volgende:
Nog even dan.
Tik jij die gek Bupatih even op de vingers. Die denkt dat ie zo maar een topic van mij kan dichtgooien.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik meende dat de post dan eronder kwamen te staan. Helaasch en de pech.
de lefgozertquote:Op zondag 18 juni 2006 00:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tik jij die gek Bupatih even op de vingers. Die denkt dat ie zo maar een topic van mij kan dichtgooien.![]()
Buup is liefquote:Op zondag 18 juni 2006 00:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tik jij die gek Bupatih even op de vingers. Die denkt dat ie zo maar een topic van mij kan dichtgooien.![]()
Ja, we hebben 2 topics nodig om onze ego's ruimbaan te gevenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Lief? Het is een mongeaul! Waar moeten we zo dan terecht als deze vol is?
In het FB topic van ONZ (Cool hč)quote:Op zondag 18 juni 2006 00:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
In een nieuw topic. Duh!quote:Op zondag 18 juni 2006 00:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat ben jij een etterbakquote:
Wie zegt dat ik lief wil zijn?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Jij ook als je dit topic sticky maakt
Topideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |