dat was eigenlijk ook niet zo'n zinnige vraag hequote:
Gezien het topic niet nee.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:42 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat was eigenlijk ook niet zo'n zinnige vraag he
quote:
quote:
OKquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:52 schreef Jaguarized het volgende:
Ah jij vindt het ook al zo zielig dat Mobster zo weinig post krijgt.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:52 schreef Jaguarized het volgende:
Ah jij vindt het ook al zo zielig dat Mobster zo weinig post krijgt.
oeh, ik wacht in spanning afquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:57 schreef Muck het volgende:
ik ben er weer vandoor
mobster, je krijgt van de week een mooi kaartje
Het is dan ook wel een dubbele post waardquote:
Hoeveel sinds 23-4 verzonden kaarten zijn er van jou geregistreerd dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:49 schreef Vava het volgende:
Whoei!
Ik sta er nog steeds niet bijen toch vraag ik steeds gelijk een kaart aan als er een is aangekomen
Da's zuurquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:52 schreef Jaguarized het volgende:
NZ-3601 Sileas Germany 23 Apr, 2006 60 Expired
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:51 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Hoeveel sinds 23-4 verzonden kaarten zijn er van jou geregistreerd dan?
ik heb er al 2 expired, en dan loop ik in totaal verstuurde kaarten waarschijnlijk ook nog achter op de meest versturende mensenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:00 schreef Allan24 het volgende:
Expired =
Van mij staat er momenteel een op 51 dagen, naar de USA... duurt gvd nog een week voordat een nieuwe kan worden verzonden.
ik ben gezakt, ik heb een tijdje 3 en 4de gestaanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:45 schreef Allan24 het volgende:
Zojuist weer een kaart van mij aangekomen, in Portugal deze keer
Intussen staan er (voor zover ik weet) al 3 Fok!kers in de top 50 van meest actieve users van de afgelopen 60 dagen:
[afbeelding]
Ik zal het in elk geval nooit vergetenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben gezakt, ik heb een tijdje 3 en 4de gestaan
ik ga over 2 weken op vakantie, dan zet ik er in mijn profiel gewoon bij, dat als je een kaart gestuurd hebt dat die iig niet voor het einde van mijn vakantie wordt geregistreerd...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:44 schreef Vava het volgende:
Zonde hoor, tenzij ze op wereldreis ofzo zijn, is het niet netjes om je ontvangen kaarten niet te registreren en niet te reageren op berichten met de vraag of de kaart inmiddels aan is gekomendoe dan niet mee aan Postcrossing
Ik doe dat ook altijd, anders zitten die mensen zich ook maar af te vragen waarom je niet meer inlogd, zoals ik soms wel eens heb met personen die al lang een kaart van mij binnen zouden moeten hebben...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:46 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ga over 2 weken op vakantie, dan zet ik er in mijn profiel gewoon bij, dat als je een kaart gestuurd hebt dat die iig niet voor het einde van mijn vakantie wordt geregistreerd...
lijkt mij normaal, maar volgens mij doet niemand dat...
eigenlijk zou ik het er nu al bij kunnen zetten, immers uit sommige afgelegen gebieden kan het wel meer dan 2 weken duren voordat die hier is... en aangezien ik toch al weet wanneer ik geen kaarten ga registreren...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:49 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik doe dat ook altijd, anders zitten die mensen zich ook maar af te vragen waarom je niet meer inlogd, zoals ik soms wel eens heb met personen die al lang een kaart van mij binnen zouden moeten hebben...
mjah, als ik het zou weten, ik ben inmiddels tijdens mijn lidmaatschap 1 keer 8 dagen ofzo weggeweest, maar dat wist ik niet van tevorenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:54 schreef Vava het volgende:
Ik ben ook wel van plan om een melding neer te zetten maar sinds mijn registratie op PC ben ik niet langer dan 3 dagen van huis geweestmaar bij langer dan 5 dagen zou ik het wel vermelden...
Dan kan je er ook niks aan doenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:57 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mjah, als ik het zou weten, ik ben inmiddels tijdens mijn lidmaatschap 1 keer 8 dagen ofzo weggeweest, maar dat wist ik niet van tevorendan is het al lastig melden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |