That's very nicequote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:03 schreef Gatalin het volgende:
Postbode kwam net langs en bracht mij een kaartje uit SIngapore!
leukquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:03 schreef Gatalin het volgende:
Oeh vet!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:03 schreef Gatalin het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:58 schreef Mobster273 het volgende:
overigens, profiel van die Canadese begint hiermee:
[..]![]()
en dan een kaart krijgen van de meest ongelovige op deze aardkloot![]()
nog 2 open officiële adressenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:29 schreef Muck het volgende:
ik heb al zeker 2 weken niet meer getagged
en ik mag nog 2 adressen aanvragen
misschien ben ik aan het afkicken
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:29 schreef Muck het volgende:
ik heb al zeker 2 weken niet meer getagged
en ik mag nog 2 adressen aanvragen
misschien ben ik aan het afkicken
Wat lief van dat kindquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:11 schreef JacMar het volgende:
Ik had vandaag een pen uit Nieuw Zeeland en een Moominmagazine uit Finland en zomaar een kaartje van een kind uit mijn klas![]()
![]()
Jaaa dat had ik begrepenquote:Edit: Vava, die proefjes waren voor de Lushtag! Hoop dat je het lekker vindt![]()
Ik hou dat bij in een excel sheet!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:07 schreef Vava het volgende:
Bij de tags weet ik idd niet altijd meer naar wie ik een kaart heb gestuurd, misschien toch het idee van Allan24 toe gaan passen, een schriftje en daar precies in bijhouden naar wie je wat hebt gestuurd en van wie je nog iets gaat krijgen
Ook al zo snel!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:32 schreef Fannetje het volgende:
Ik had een officieel kaartje uit Finland, van memmu, die ik ook al een aantal keer via een tag ontmoet had
Verder is mijn kaartje naar Finland en mijn cadeautje naar Finland (zondag op de post gedaan!) aangekomen, heb ik weer een nieuw adres aangevraagd en mag ik dus weer een kaartje naar Finland sturen
Beetje Fins dagje, dus
das wel een erg stoer nummerquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:23 schreef Allan24 het volgende:
Vandaag twee van mijn verzonden (officiele) kaarten aangekomen, waaronder de NL-12345 naar Hawaii... heeft er 12 dagen over gedaan. Zelf heb ik ook een (tag-)kaart ontvangen
als je in 3 adressen Japan én Ruslanfd hebt moet je niet zeuren over die ene Finland....quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:49 schreef DuchessX het volgende:
Zo weer 3 adressen aangevraagd.
Natuurlijk zat er ook een bij voor Finland
En verder Japan en Rusland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |