het is ook moeilijk om de juiste ID op zo'n kaart te schrijvenquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:54 schreef Muck het volgende:
okee, okee, ik kon het niet meer tegehouden
eentje naar amerika en een naar Frankrijk
ook een kaartje uit schotland en een uit duitsland gekregen trouwens
vooral die schotse is
met koeien*O*
en een kaartje uit amerika waarvan de ID niet klopt
ja, ik ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:25 schreef Allan24 het volgende:
Ik schrijf het er meestal twee keer op (voor het geval dat de postmachines er doorheen stempelen) en dan nog in een andere kleur ook dan de rest van de tekst (dan valt het zeker op)
nee, dat is slowakijequote:Op woensdag 21 juni 2006 15:05 schreef QTPi het volgende:
Mijn laagste was SK-300, das ook Slovenië he?
Vandaag had ik er weer 5.Slechts 1 offciële en de rest tag.
![]()
![]()
Straks naar het concert van Robbie Williams![]()
is dat nu je laagste nummer?quote:
quote:
meteen is overtroffen door de 428 uit IJslandquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:25 schreef Allan24 het volgende:
GR-511 is mijn laagste nummer, uit Griekenland dus
Hé, grappig, ik heb IS-429quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:08 schreef Allan24 het volgende:Een officiële kaart uit IJsland (IS-428)
Idd, GB 9407.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:35 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
![]()
nee, natuurlijk niet aap, Wales is GB
Dat was ik niet, mijn laagste is MD-139quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:16 schreef Mobster273 het volgende:
misschien grappig om eens te vergelijken, wat is het laagste nummer dat je ooit hebt ontvangen?
Brighton dus 41 (neem ik iig aan)
maar ik heb ook al eens NC-13 voorbij zien komen, Vava als ik me niet vergis
Die van mij is 277, uit Slovenië
quote:Op woensdag 21 juni 2006 07:43 schreef Jaguarized het volgende:
Klonk, ik heb wat tijdschriften gevonden. Stuk of wat verschillende, ze zijn allemaal 6.95 of 7.00 dollar = iets minder dan de helft in euro's.
Jaaaa Mr. Doo heb ik ook gehad! Ik had een kaart met parkietjes gestuurd en dat kon hij wel waarderen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:33 schreef Vava het volgende:
Ik heb vandaag een officiele kaart naar Mr. Doo op de post gedaan. Mr Doo is dus een kat, zijn baas zal de PC-administratie wel bijhouden denk ik
Heb deze kaart gestuurd:
[afbeelding]
Ik vond het wel grappig, mensen die zich als katten gedragen, kaart is "geschreven" door een van mijn katten![]()
Ik ben ook heel benieuwd wat ik hier voor reactie op ga krijgenquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:18 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Jaaaa Mr. Doo heb ik ook gehad! Ik had een kaart met parkietjes gestuurd en dat kon hij wel waarderen!![]()
ok, ik heb me dus wel vergist, maar ik weet zeker dat er iemand hier heeft gemeld dat diegene een kaart met 13 hadquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:39 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat was ik niet, mijn laagste is MD-139wel laag maar niet zo laag
ook goedquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:04 schreef Allan24 het volgende:
p-etr-a had NC-13: http://postcrossing.web-log.nl/
oeps, ehm, laat het excl, verzenden niet boven een tientje max 12.50 uitkomen, dan kan ik het nog verantwoorden tegenover de boekhoudingquote:
2 voor 7 euro ex verzenden?quote:Op donderdag 22 juni 2006 03:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
oeps, ehm, laat het excl, verzenden niet boven een tientje max 12.50 uitkomen, dan kan ik het nog verantwoorden tegenover de boekhouding![]()
Sturen die 8 Amerikanen je een kaartje zonder postzegel?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:22 schreef Mobster273 het volgende:
Kaartje uit Finland gekregen vandaag, met daarop de opmerking Ik hoop dat het er niet een is die je al hebt...
je raad het al....mooie is nu dus dat ik wél een dubbele kaart heb, maar nog geen dubbele postzegels
uit Finland dan, want in Amerika kunnen ze er geen klap van, van de 9 kaarten tot nu toe maar 1 postzegel...
al voor ik op invoeren had gedrukt wist ik dat die ging komen, maar ik ben zo lam vandaag dat ik geen zin had om het aan te passenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sturen die 8 Amerikanen je een kaartje zonder postzegel?![]()
overigens, bij 1 was het wel zo dat er geen postzegel opzatquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
al voor ik op invoeren had gedrukt wist ik dat die ging komen, maar ik ben zo lam vandaag dat ik geen zin had om het aan te passen
Dat was een inkoppertje idd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
al voor ik op invoeren had gedrukt wist ik dat die ging komen, maar ik ben zo lam vandaag dat ik geen zin had om het aan te passen
Das wel jammer. 9 van de 10 Amerikanen sturen volgens mij zo'n duffe postzegel met een bruinig landschap ofzo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
overigens, bij 1 was het wel zo dat er geen postzegel opzat
Great Smoky Mountains, North Carolina/Tennesseequote:Op donderdag 22 juni 2006 14:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Das wel jammer. 9 van de 10 Amerikanen sturen volgens mij zo'n duffe postzegel met een bruinig landschap ofzo.![]()
Ik gooi er vaak van die 40 cent postzegels op, dan heb je wat variatie.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:31 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Great Smoky Mountains, North Carolina/Tennessee
dat staat erop iig
die onderste is dus de enige soort die ik nu heb uit de VSquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik gooi er vaak van die 40 cent postzegels op, dan heb je wat variatie.
Onderstaande worden het meest gebruikt:
[afbeelding]
[afbeelding]
e-mail adres? of postadres?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:40 schreef Jaguarized het volgende:
Erg inspirerend.
Mobster, kan je me je adres even doormailen overigens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |