LOL ja straks heb ik het gedaan!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:29 schreef Vava het volgende:
En indien je niet weet wat je op de gele/rode kaart naar Portugal moet schrijven wat inspiratie: http://www.insultmonger.com/swearing/portuguese.htm
met dank aan Allan24
quote:
Geweldig kaartje Fan!quote:Op maandag 26 juni 2006 18:59 schreef Fannetje het volgende:
Woohoo, mijn kaartje naar Ghana is aangekomen!Dat levert een mooi lijntje op!
klik hier voor het plaatje
Mijn kaartje naar Finland is ook aangekomen, dus ik kan weer 2 adressen aanvragen.
Ik had zelf een stationary-swap pakketje uit Nieuw Zeeland, postpapier, stickers, notitieboekje en drie mooie kaarten
Oranjequote:Op maandag 26 juni 2006 20:14 schreef QTPi het volgende:
[..]
![]()
Wat voor kleur krijg je eigenlijk als je rood met geel mengt(Schiet me net zomaar te binnen!
Ja, alleen wel jammer dat al die mooie lijntjes verzonden kaarten zijn, en geen ontvangenquote:Op maandag 26 juni 2006 20:23 schreef Klonk het volgende:
jij hebt sowieso mooie lijntjes, india, iets in het midden oosten
'k Zie 'm nietquote:Op maandag 26 juni 2006 20:24 schreef QTPi het volgende:
http://www.badongo.com/file/953343
Mijn historiemap
Hahaha ja, zo'n klont heb ik ook. Maar waar ik eerst elke keer Finland had heb ik nu steeds de VSquote:Op maandag 26 juni 2006 22:37 schreef QTPi het volgende:
Ja lekker veel kaartjes al, vooral die klont in Finland![]()
Amerikanen hebben echt geen idee van de wereld buiten de grenzen!quote:I have a pair of clogs my dad got me in Holland when I was a little girl. Not the tourist clogs, but from a factory where everyday people got them. Do people still where them in Netherland?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:27 schreef Allan24 het volgende:
U2U van iemand die ik een 'Holland' (tag-)kaart had gestuurd:
[..]
Amerikanen hebben echt geen idee van de wereld buiten de grenzen!
Hoezo? Mijn buurman loopt ook op die dingen en als ik bij mijn familie in Groningen kom zie ik nog zat mensen lopen op klompen...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:27 schreef Allan24 het volgende:
U2U van iemand die ik een 'Holland' (tag-)kaart had gestuurd:
[..]
Amerikanen hebben echt geen idee van de wereld buiten de grenzen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |