quote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:43 schreef Worldbeater het volgende:
Ow, medefokkers, Nick is ziek, en uiteraard is dat mijn schuld.
En ik mag hem ook niet meer dwingenachterop te gaan.
![]()
Zijn de meesten van jullie getuigen van geweest.. toch..?![]()
Ik was zeer actief jahquote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:kan wel kloppeh, ik doe me niet anders voor dan ik ben
![]()
Wankersquote:Op maandag 19 juni 2006 23:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Prob
http://video.google.com/videoplay?docid=8707581595122927957&q=moto+france
Oh man, dat filmpje blijft vet.Nu kijk ik er alleen anders naar dan eerst, o.a. dat je bijvoorbeeld op een TL wel knakehard kan raggen. Wat nou gezeur over dempers bladiebla vering etc.
en dan nog durven te zeggen dat ie met z'n koppeling geen wheelies kan doenquote:
Dat waren powerwheelies, daarom keek iedereen ook zo angstig als die weer aan kwam raggen.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:30 schreef bwt het volgende:
en dan nog durven te zeggen dat ie met z'n koppeling geen wheelies kan doen![]()
Raus scheurt de Mac-hamburger doosies van de grondquote:Op maandag 19 juni 2006 23:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat waren powerwheelies, daarom keek iedereen ook zo angstig als die weer aan kwam raggen."Gaat ie het halen of niet?"
Foto's staan op imageshack, dus hier maar even 2, staan nog wat leuke tussen. Martie, mail jij hem dat ie de originelen upload? Ik durf niet meer
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:43 schreef Worldbeater het volgende:
Ow, medefokkers, Nick is ziek, en uiteraard is dat mijn schuld.
En ik mag hem ook niet meer dwingenachterop te gaan.
![]()
Zijn de meesten van jullie getuigen van geweest.. toch..?![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:44 schreef hicham het volgende:
Speaking of the devilKrijg net die pics van de fotograaf langs het circuit binnen
[afbeelding]
^-- Hot pursuit mode![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En uitrollen maar ...![]()
[afbeelding]
Deze keer zonder 575 pixels resize, hit me BazzieKOrginelen zijn nóg groter
Sorry,barbeque-en is gewoon niet mijn ding.Hoewel ik best vertrouwen heb in Faithy wat dat betreft,heb er ook alle vertrouwen in dat het goed zal gaan.Is ook niet persoonsgebonden of wat dan ook.Maar een ieder moet maar doen en laten wat hem of haar goed dunkt.Uit eten wil ik wel doen.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin man, je zit te zeiken. Alsof "op je eten wachten" een argument is om niet te komen eten gezellig met anderen. Al zou er hondenstront geserveerd worden, dan neem je toch gewoon een boterhamzakje mee en kom je voor de gezelligheid.
Chicdefriemel heej, toffe shitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Oja
VRO1 was [afbeelding]
Een erg leerzaam gebeuren, en een verrijking aan ervaring. Nu alles nog onthouden voor de momenten dat ze nodig zijn. Tevens geleerd/gezien hoe bepaalde dingen niet moetenZoals vol remmen nadat er door zand is gereden is not done
tenzij je de kortste weg naar het asfalt zoekt.
Ook goed kunnen zien dat metalen rem leidingen niet alles zijn als ze niet goed vast zitten
De dag begon met een wat oefeningen die tegenwoordig deels ook met rijles gedaan worden, beetje opfrissen kan nooit kwaad. En wat oefeningen waarbij duidelijk werd dat je motor uit zichzelf prima rechtdoor weet te gaan, zoals staan/liggen/maf zitten op de motor, met ongepast gebruik van de ledematen, en het zitten op de tank.
Daarna wat rem en uitwijk gebeuren, en ontdekt dar stadsbussen soms vermomd zijn als een rijtje pylonen.
Het eindigde in een sessie circuit rijden, wat me uiteindelijk niet snel genoeg ging, maar wat wel erg leuk was. Meer van dat imo![]()
Dit alles is mede mogelijk gemaakt door.... Mijn aller eerste eigenste motorInmiddels al een week in bezit en al/pas 1100 plezante km's op gereden.
En wat macht dat dan wel voor een apparaat wezen?
Ja, na een hoop passen en meten ben ik uitgekomen op een Kawasaki er-6n
Dat had ik nou nooit van mezelf gedachtwas ineens verkocht
![]()
[afbeelding]
Nu kan ik me voorstellen dat niet iedereen hier warm van wordt, met name dat "rare" bolletje/toerenteller kan vreemd aan doen. Maar smaak is nog altijd te beïnvloeden![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Mjah ik moet gewoon ff wat regelen met d'r .. Ze zit nu wel met een (dure) vakantie voor 2 personen in d'r maag, dus ik wil d'r wel de helft terug gaan geven ..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
@ Kratjuh: joh.....je gaat toch bijna op vakantie......Geniet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |