Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:45 schreef Neverending het volgende:
Per POST en niet per PakketPost... dus GEEN track & tace code...
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:59 schreef Keffo het volgende:
dus geen zonnebril. Wat gaan we daar aan doen?
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:18 schreef Snever het volgende:
Ik ben vandaag terug gekomen van vakantie. Hij is met TPG post verstuurd met het goede adres dat weet ik 100 procent zeker. Ik weet ook niet wat ik nu moet doen. Hij is verstuurd via het werk van me vader. Hij gaat pas volgende week weer werken en dan kan hij zien of er een fout gemaakt is. We wachten af. Mijn excuses voor het ongemak.
Genoteerd. Ben je bereid hem te komen halen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:28 schreef JoPiDo het volgende:
discobal!
20 euro inclusief verzenden geboden
Snever, ik ben d'r wel klaar mee!quote:Op maandag 17 juli 2006 22:18 schreef Snever het volgende:
Hij gaat pas volgende week weer werken en dan kan hij zien of er een fout gemaakt is. We wachten af. Mijn excuses voor het ongemak.
Dankje Elisa. Misverstand, kan gebeuren.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:15 schreef ElisaB het volgende:
Open en kick!
Ja doen we, de discobol is zo goed als rond. Ook heb ik battlefield: modern combat voor xbox verkocht en de Ray-Ban zonnebril natuurlijk. Elisa zou je deze dingen kunnen doorstrepen?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:25 schreef JoPiDo het volgende:
inclusief verzenden staat er
ik ben niet bereid hem op te komen halen, maar je kunt één keer een gratis pakketje verzenden via die link in vraag& aanbod
Hij is leukquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:46 schreef Snever het volgende:
de discobol is zo goed als rond
dankuquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij is leuk
Topic een beetje opgeschoond; game on
Blij het te horen. Post anders een foto met je nieuwe bril opquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:21 schreef Keffo het volgende:
Tjow! heb hem binnen, ben helemaal blij! Goed verpakt ook. Thanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |