misschien moet je je 'discussie/ gepraat. geblaat etc' anders beginnen dan lok je dit soort gevolgen niet uit.quote:Op maandag 19 juni 2006 01:05 schreef StefanP het volgende:
Je hebt je antwoord toch al klaar, dus het maakt niet uit wat ik zeg.
Boetes uitschrijven. Dit lijkt me toch wel een zaak met prioriteit.quote:Op maandag 19 juni 2006 01:41 schreef Timmehhh het volgende:
Ik dacht dat Katja mishandeld was blijkt het om een kat te gaan lol !!!
Als je last van katten hebt omdat je een voilere of vijver hebt met dure vissen/vogels, maak de kat dan snel en pijnloos af (pak een buks of zo) Zon beest ga je toch niet mishandelen :S. Dan ben je wel een vieze sadist zeg.
Trouwens te idioot voor woorden dat de politie hier onderzoek naar doetHebben ze niets beters te doen?
Katten zitten meestal zelf in de vuilniszak te graaien hoor. Dan kunnen ze wel eens in een lege vuilniszak vallenquote:Op maandag 19 juni 2006 01:54 schreef Djep het volgende:
Er lopen hier mensen rond die katten in een vuilniszak stoppen!![]()
![]()
![]()
![]()
Rotkat van mijn balkon houden.quote:Op maandag 19 juni 2006 01:57 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Katten zitten meestal zelf in de vuilniszak te graaien hoor. Dan kunnen ze wel eens in een lege vuilniszak vallen![]()
Je bent best wel een treurige kankernerd, je reageert wel in mijn fobo, maar je hebt zelf niet eens foto's erin + ik kan niet reageren..... Laf, en erg kinderachtigquote:
Whahaha wat een figuur die gast spoort dus echt nietquote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 02:42 schreef Richie_Rich het volgende:
BIj mijn oude huis was da ook zo, soort pleisterplaats van die klote katten. Nadat water niet hiep over gegaan op zo'n bbgun, dat hielp ten dele.
Wat een kutbeesten zijn katten zeg
quote:Op zondag 18 juni 2006 17:54 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
offtopic
Woon je ook in Zwijndrecht dan?
Ik denk dat je toch een probleem hebt als je met een buks op mijn kat schiet en ik het zie..... Ik word niet snel boos, maar als iemand mijn kat mishandeld is hij echt het haasje.quote:Op maandag 19 juni 2006 02:42 schreef Richie_Rich het volgende:
BIj mijn oude huis was da ook zo, soort pleisterplaats van die klote katten. Nadat water niet hiep over gegaan op zo'n bbgun, dat hielp ten dele.
Wat een kutbeesten zijn katten zeg
En voor jou geld hetzelfde eikelquote:Op zondag 18 juni 2006 06:10 schreef Steijn het volgende:
[..]
Stevige katten hier in de buurt want ze overleven het.Maar ik heb ze dan ook nog nooit tegen het hoofd geraakt. Als dat wel zo is blijven ze wel liggen denk ik.
Dat hangt ervanaf bij wie......quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:20 schreef A_L_N_F het volgende:
in nederland is het zo dat je toch niks tegen die lui kunt doen.
kun je je wel kwaad gaan zitten maken maar zo'n dader komt er gewoon vanaf met een boete voor het beschadigen van andermans eigendom.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:02 schreef ExTec het volgende:
Je verdiend van mij de kogel als je dit flikt, je bent dan minder dan een beest.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:29 schreef Q_Orianka het volgende:
Dit soort mensen moeten gestraft worden: hetzelfde als wat ze zelf met de dieren hebben gedaan.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:55 schreef MaceNL het volgende:
ik hoop dat ze die klootzak te pakken krijgen en zijn eigen poten eronderuit snijden.
quote:Op zondag 18 juni 2006 04:44 schreef MissBliss het volgende:
Echt, sommige mensen mogen dood... Eerst knieschijven eraf schieten dan
Wat een overdreven gedoe zeg. Ik hoop ook dat de dader gestraft gaat worden wegens dierenmishandeling maar om iemand nu de doodstraf te geven om een katje...quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:50 schreef Hari-Bo het volgende:
Zulke personen dienen gewoon gefusileerd te worden zonder pardon!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |