Danis de kans dat je niet dood bent wel heel erg groot, wat een dom risico neem je dan als je écht dood wilt. Ik zou van de verdiepingen boven de 6 springenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:42 schreef Roi het volgende:
De man klom tegen tien voor half twee op de tweede etage over de reling en sprong daar naar beneden.
ik zou weten waarom.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus stel, je beste vriend pleegt zelfmoord, dan vind je t niet erg dat je niet weet waarom? j
wahahahhahaquote:Op zondag 18 juni 2006 21:21 schreef OrangeWombat het volgende:
Ober ober, er zit een gozer in mijn soep
Dat hoeft dus niet zo te zijn hé. Ken enkele gevallen / verhalen uit mijn omgeving waarbij dat dus nooit duidelijk is geworden. Niet voor de ouders, vriend(in) en vrienden!quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Foto's?? Waar is Spazio trouwens? Is dat bij het brouwhuis?of zit ik dan verkeerd?
uuuuuh.......quote:Op maandag 19 juni 2006 09:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Danis de kans dat je niet dood bent wel heel erg groot, wat een dom risico neem je dan als je écht dood wilt. Ik zou van de verdiepingen boven de 6 springen
in ieder geval dan van ruim boven de 6quote:Man overleeft sprong van elf hoog
Uitgegeven: 19 juni 2006 15:00
VLISSINGEN - Een 29-jarige Vlissinger die maandagmorgen van elf hoog van een torenflat in zijn woonplaats sprong, heeft zijn landing overleefd. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
De man is met de traumahelikopter naar het ziekenhuis in het Belgische Brugge gebracht. Over de verwondingen is bij de politie niets bekend.
Baajgaurdian, ik ben het zo vaak met je eens.. Ik word er zelfs een beetje moe van. Maar alles, maar dan ook echt alles wat je hier zegt ben ik het mee eens. De ongevoeligheid, communisme, alles..quote:Op zondag 18 juni 2006 06:41 schreef BaajGuardian het volgende:
zucht wat een ongevoelige zakken zijn mensen tegenwoordig, dit topic bewijst het maar weer.
en sunchaser voorop.
Ons Zeeuwen zijn taai!quote:Op maandag 19 juni 2006 17:09 schreef milagro het volgende:
[..]
uuuuuh.......
[..]
in ieder geval dan van ruim boven de 6
Zelfs de elfde verdieping is al riskant:quote:Op maandag 19 juni 2006 18:01 schreef deGVR het volgende:
Zelfmoord plegen vanaf de tweede etage... Dat is risico's nemen.
http://www.nu.nl/news/758(...)ng_van_elf_hoog.htmlquote:Man overleeft sprong van elf hoog
Uitgegeven: 19 juni 2006 15:00
VLISSINGEN - Een 29-jarige Vlissinger die maandagmorgen van elf hoog van een torenflat in zijn woonplaats sprong, heeft zijn landing overleefd. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
De man is met de traumahelikopter naar het ziekenhuis in het Belgische Brugge gebracht. Over de verwondingen is bij de politie niets bekend.
Niet helemaal mijn ervaring. Laatst besteedde de lokale nieuwszender ook aandacht aan een zelfdoding voor een trein hier in Weert. Echt triest vind ik dat. Maar zoals in Eindhoven, spreek je over enige bijzondere omstandigheden. Oppassen dat er niet meer mensen op gekke ideën worden gebracht.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:14 schreef suus21 het volgende:
ik begrijp niet waar dit nieuwsbericht vandaan komt, want het is een ongegeschreven regel dat de media geen aandacht besteden aan zelfdodingen...
Goh waar zal dat nou aanliggenquote:
En vaak kunnen die kleine kinderen (tot een jaar of 6 a 8) er beter mee overweg dan oudere mensen die het zien gebeuren.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:30 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Goh waar zal dat nou aanliggen
Maar goed, zijn inderdaad geen dingen die je wilt zien. Zeker met kleine kinderen erbij, dan kan je zo wanhopig zijn maar dan ben je toch een ontzettende graflul. Verdien je het ook wel!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |