Das niet erg.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:21 schreef Jarno het volgende:
Brabantse winkelcentra brengen ook altijd de manische kant in mij boven.
Naast de zelfmoordenaar bedoel je?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:36 schreef SunChaser het volgende:
En er had wel iemand zn nek kunnen breken.
Preciesquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Naast de zelfmoordenaar bedoel je?
Ja idd! Je zal er maar lopen zeg. Valt er opeens een vent naar beneden!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:36 schreef SunChaser het volgende:
En er had wel iemand zn nek kunnen breken.
En die spetters krijg je ook nooit meer uit je lichte zomer broek gewassenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind t vooral egoistisch.
Ja dat is het ook. Maar ik vraag me altijd af wat zo iemand denkt als ie op het spoor staat of in dit geval meters hoog.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind t vooral egoistisch.
Misschien wel. Je weet het niet. Maar ik vind het triest dat zo iemand de moeite neemt om een steile helling op te klimmen en te wachten totdat er een trein komt. Niet zozeer triest in: "Och germ daar heb je weer zo'n debiel die het niet meer ziet zitten" maar triest in de zin van: "Wat moet er allemaal gebeurd zijn en wat moet er allemaal in je omgaan dat je nu op dit moment een einde aan je leven wilt maken?"quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat was hoogst waarschijnlijk zijn motivatie.
Het kan ook een vlaag van verstandsverbijstering zijn.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:45 schreef longinus het volgende:
Iemand die zelfmoord pleegt moet wel diep in de ellende zitten, hopelijk heeft ie nu rust.
Ik heb er geen medelijden mee, wel met de nabestaanden en de getuigen. En de mensen die nu later thuiszijn en 2vandaag missen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:46 schreef Cyan het volgende:
[..]
Misschien wel. Je weet het niet. Maar ik vind het triest dat zo iemand de moeite neemt om een steile helling op te klimmen en te wachten totdat er een trein komt. Niet zozeer triest in: "Och germ daar heb je weer zo'n debiel die het niet meer ziet zitten" maar triest in de zin van: "Wat moet er allemaal gebeurd zijn en wat moet er allemaal in je omgaan dat je nu op dit moment een einde aan je leven wilt maken?"
Ik vind het erg dat mensen door problemen of omstandigheden zo diep in de put kunnen raken dat ze zo'n keuze maken. Kijk als het een kinderverkrachter is of een moordenaar dan denk ik: "Ik hoop dat je het heel bewust hebt meegemaakt."quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb er geen medelijden mee, wel met de nabestaanden en de getuigen. En de mensen die nu later thuiszijn en 2vandaag missen.
Ja maar je kan zelfmoord plegen omdat je problemen hebt of omdat je het gevoel hebt dat het leven geen zin heeft.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:57 schreef SunChaser het volgende:
Dat laatste snap ik niet. Zelfmoord is toch zelfmoord?
Hey Mod, zet deze dan even in de OPquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:26 schreef SunChaser het volgende:
Zelfdoding in Piazza Eindhoven
EINDHOVEN - Een 26-jarige Eindhovenaar heeft zich zaterdagmiddag in een drukbezocht winkelcentrum Piazza in Eindhoven van het leven beroofd. De man klom tegen tien voor half twee op de tweede etage over de reling en sprong daar naar beneden.
Hoeveel winkelende bezoekers hiervan getuige waren is onduidelijk. Volgens een politiewoordvoerder zijn twee getuigen opgevangen door slachtofferhulp. Modezaak Esprit en lunchcafé Jean hebben enige tijd hun deuren gesloten gehouden. De zaken zijn even later weer open gegaan.
Ga aapjes borstvoeden in Kongo, dan hoef je je er niet meer druk over te maken.quote:Op zondag 18 juni 2006 06:41 schreef BaajGuardian het volgende:
zucht wat een ongevoelige zakken zijn mensen tegenwoordig, dit topic bewijst het maar weer.
en sunchaser voorop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |