Helaas had ik het "voorrecht" om er wel bij te zijn. Ik stond buiten bij H&M te bellen toen er opeens geschreeuw klonk en een ontzettende klap. Dat geluid..... je kunt het je echt niet voorstellen. Je weet nog niet wat er gebeurd is dus ga je gewoon ff kijken. En dan zie je daar zo iemand liggen. GELUKKIG heb ik hem niet zien springen/vallen, maar d'r zijn zat mensen die dat wel gezien hebben. Maar aan de andere kant maken je hersenen daar wel een mooi filmpje van, je hoort geschreeuw, je hoort een klap, je ziet iemand liggen... je hersenen vullen de rest wel voor je in.
Ook gelukkig dat er geen bloed te zien was... eerst dacht ik ook dat hij nog wel leefde maar dat was dus niet zo. Zoiets blijft wel ff door je hoofd spoken, dat kan ik je verzekeren.....
Daarbij waren er natuurlijk ook gewoon kinderen bij, en mensen die daar in de kelder op een terrasje zitten, en mensen die daar in kelder niets vermoedend de winkel uit komen lopen.
Aan de ene kant wordt je wel ff met je neus op de feiten gedrukt, aan de andere kant hoop je dat je een half uur eerder was geweest.