abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40646825
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:49 schreef Bluezz het volgende:

Ik (en anderen) hebben al vaker ervaren dat F&F in een soort verdomhoekje zit bij de FA's, niet serieus wordt genomen en dat ook de mods daar nooit zo heul veul aandacht kregen.
Men heeft zelfs een aantal keren toegegeven dat ze er nooit komen. Prima maar ga hier dan ook niet lopen kloten. Het is nu eenmaal een serieus onderdeel van FOK!

En dan zal er wel weer gezegd worden dat ik een verzuurd vals teringwijf ben, maar zoals Sunchaser het mooi verwoorde : elk commentaar van ex-mods wordt als verzuurd aangemerkt

Als je geen serieuze fora wilt op FOK! maak er dan 1 groot ONZ van waar alles moet kunnen.

We gaan er dus met zijn allen hier in F&F voor zorgen dat Y/IJ/Ijsmeis het goed gaat doen, er een leuke 2e mod bijkomt en we het, hopelijk mét Uhmmie en Mr. Wes als users, net zo leuk hebben als vóór deze heel scheve schaats!
En dat principes gerespecteerd zullen gaan worden als je mod bent van serieuze fora.
Mijn mening hierover.
Ijsmeis had al een keer gesolliet voor F&F, en ze was nu meteen beschikbaar, dus laten we haar wel even buiten schot houden.
Dan ben je boos op de verkeerde...
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:02:13 #177
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_40647120
Ik vind het een principe kwestie waarbij weigeren de enige fatsoenlijke optie is Bluezz, aannemen geeft aan dat je achter het wanbeleid staat en bereid bent om een ander - die zijn pricipes wél hoog houdt- in de rug te trappen.
Gebrek aan principes zijn geen aanbeveling voor een goede mod, niet in mijn ogen tenminste.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_40647128
Ik heb ook eerder gesolliet voor F&F.
Maar door dit gebeuren, weet ik niet of ik het uberhaut nog wel zou willen.
pi_40647197
Ik ga solliciteren
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:04:34 #180
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40647222
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:02 schreef ymme het volgende:
Ik heb ook eerder gesolliet voor F&F.
Maar door dit gebeuren, weet ik niet of ik het uberhaut nog wel zou willen.
ik heb het even overwogen toen. Nu denk ik: nee, liever niet.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:06:23 #181
78780 deedeetee
pi_40647293
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:03 schreef SCH het volgende:
Ik ga solliciteren
Zet 'm op !!!

Hoest met Djamu ? Kan hij al zijn poot weer beter/goed gebruiken ?
pi_40647309
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:03 schreef SCH het volgende:
Ik ga solliciteren
Ben je een vaste F&F user.
Het lijkt mij wel fijn, dat er iemand mod wordt, die er daadwerkelijk ook om dieren geeft. En de gedachtengang van andere snapt. En dus ook snapt dat sommige geintjes door dierenliefhebbers niet geaccepteert worden (zoals onze voormalige mods ook deden)

Volgens mij heb ik jouw inderdaad vaker bij F&F gezien
pi_40647360
Of zal ik dan alsnog een poging wagen Om mod te worden
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:09:37 #184
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40647424
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:08 schreef ymme het volgende:
Of zal ik dan alsnog een poging wagen Om mod te worden
Hmm. Gevoelsmatig vind ik dat lullig naar uhmmie en mrwes, alhoewel dat misschien wel niet terecht is.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_40647511
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:09 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Hmm. Gevoelsmatig vind ik dat lullig naar uhmmie en mrwes, alhoewel dat misschien wel niet terecht is.
Zij hebben een goede beslissing genomen. Maar ik weet zeker dat ze het niemand kwalijk zullen nemen, om van F&F toch ondanks dit voorval iets leuks te maken.
Het hart van uhmmie en mrwes, ligt tenslotte ook bij de dieren.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:26:15 #186
78780 deedeetee
pi_40647970
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:11 schreef ymme het volgende:

[..]

Zij hebben een goede beslissing genomen. Maar ik weet zeker dat ze het niemand kwalijk zullen nemen, om van F&F toch ondanks dit voorval iets leuks te maken.
Het hart van uhmmie en mrwes, ligt tenslotte ook bij de dieren.
Dat ben ik met je eens, maar zelf zou ik me niet hier als voetveeg aanbieden, SCH kan uitstekend van zich afbijten en heeft een brede rug. ( het is als compliment bedoeld hoor SCH )

Weet je zeker dat jij het risico durft te nemen om net als de vorige mods behandeld te worden ?
pi_40648018
Tja op zich.. een mod komt er toch
Kunnen jullie beter zorgen dat het een goede is

En ik ben er absoluut van overtuigt dat SCH van zich kan afbijten
Echter.. dat is niet het enige.. want van me afbijten kan ik ook prima
Dat mag inmiddels duidelijk zijn toch

En stiekum.. voel ik me ontzettend gevleid dat ineens mensen weigeren mod te zijn als het op deze manier moet.. Zoveel bijzonders heb ik nou ook weer niet gedaan tenslotte.
Hooguit gemodderd op de manier die mij het beste leek.
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_40648150
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:06 schreef ymme het volgende:

[..]

Ben je een vaste F&F user.
Het lijkt mij wel fijn, dat er iemand mod wordt, die er daadwerkelijk ook om dieren geeft. En de gedachtengang van andere snapt. En dus ook snapt dat sommige geintjes door dierenliefhebbers niet geaccepteert worden (zoals onze voormalige mods ook deden)

Volgens mij heb ik jouw inderdaad vaker bij F&F gezien
In F & F ben ik meer een lurker dan een poster. Al hebben er wat leuke Djamu deeltjes gelopen (me wie het prima gaat alhoewel hij sinds vanochtend in hongerstaking is uit solidariteit met de verdreven modjes). Heb 3 katten en een relatie met een bioloog
  Moderator woensdag 9 augustus 2006 @ 17:01:49 #189
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40649223
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:39 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ze had natuurlijk het fatsoen kunnen hebben om te weigeren.........
Tja zou ook in mijn idee van meer gevoel hebben getuigd.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_40662952
Senesta, waar kan ik die user icon ophalen?
  Moderator woensdag 9 augustus 2006 @ 22:45:21 #191
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40663185
Ik heb hem in het eerste staaktopic opgehaald maar die is gesloten.
Ik heb hem wel hier en daar nog zien staan....
Ik zal even zoeken.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 augustus 2006 @ 22:52:54 #192
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40663510
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 22:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Senesta, waar kan ik die user icon ophalen?
Je kunt 'm toch gewoon lenen? Rechtsklikken, eigenschappen aanklikken, url kopiëren
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40663854
aah bedankt rewimo!
pi_40663942
Ik heb m al!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:20:05 #195
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_40667917
SHE, waarom denk jij met 22 posts in F&F een goeie mod te zijn? Wat trekt jou zo in het mod gebeuren, als ik eerlijk vragen mag
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:22:17 #196
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_40668002
Zouden de nieuwe modjes eens een poging willen doen om uit te leggen waarom zij in de schoenen van hun voorgangers wilden stappen?

Had de vraag van Falco niet gezien...
The love you take is equal to the love you make.
pi_40668052
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:20 schreef Falco het volgende:
SHE, waarom denk jij met 22 posts in F&F een goeie mod te zijn? Wat trekt jou zo in het mod gebeuren, als ik eerlijk vragen mag
Die search klopt voor geen meter. Bij mij in ieder geval. Ik heb even een willekeurige pagina uit mijn Historie gepakt en zie 2 F&F topics er tussen staan die er niet tussen staan in de search .
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:24:16 #198
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_40668089
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:23 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Die search klopt voor geen meter. Bij mij in ieder geval. Ik heb even een willekeurige pagina uit mijn Historie gepakt en zie 2 F&F topics er tussen staan die er niet tussen staan in de search .
Ah ja... maar dan nog kan er altijd op mijn vraag geantwoord worden, lijkt me. Ik stel die vraag dus eigenlijk ook aan jou.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_40668198
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:22 schreef Lienekien het volgende:
Zouden de nieuwe modjes eens een poging willen doen om uit te leggen waarom zij in de schoenen van hun voorgangers wilden stappen?

Had de vraag van Falco niet gezien...
Ik mod graag, al is het nu even kut met peren. Ik lurk hier graag, dus dan is het een kleine moeite om af en toe wat bij te springen als modzijnde, aangezien het 'veel' leeswerk betreft.
Oh en posten doe ik ook wel redelijk, maar dat is tegenwoordig bij mij in elk subforum wat minder.
En dieren zijn mijn ding wel. Bloempjes daarentegen wat minder .
pi_40668236
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:24 schreef Falco het volgende:

[..]

Ah ja... maar dan nog kan er altijd op mijn vraag geantwoord worden, lijkt me. Ik stel die vraag dus eigenlijk ook aan jou.
Uiteraard. En beantwoord als het goed is .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')