abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38945539
Ik zal er ff tegenin gaan. Ik vind die leraar geen imbeciel, hij heeft alleen een hele stomme fout gemaakt.
En dat hij dan geen voorbeeld zou kunnen geven of ontslagen moet worden slaat ook echt helemaal nergens op; je weet niks van die man.
pi_38946687
Aardig gek, tvp
† The 3 Kings †
pi_38946764
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 15:52 schreef Bot13 het volgende:
Ik zal er ff tegenin gaan. Ik vind die leraar geen imbeciel, hij heeft alleen een hele stomme fout gemaakt.
En dat hij dan geen voorbeeld zou kunnen geven of ontslagen moet worden slaat ook echt helemaal nergens op; je weet niks van die man.
Nu ja, heel stom is toch bijna imbeciel, hoor, maar goed, niets menselijks is ons allen vreemd, en we maken allemaal wel eens stomme, c.q. imbeciele fouten, alleen in dit geval zijn daar derden slachtoffer van en ik weet niet of ik als ouder van een ms wel voor het leven verminkt kind even vergevingsgezind zou zijn, in die zin dat ik de man niets kwalijk zou nemen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_38990728
Wasbenzine op een vuur gooien kan in principe best wel. Maar nooit een hele fles of direct uit de fles er op spuiten . Dan werkt lampolie stukken beter dat is niet zo lichtontvlambaar O-0.
  maandag 19 juni 2006 @ 02:37:10 #30
46960 StefanP
polemicist
pi_38991748
Het was vast niet de scheikundeleraar. Waarschijnlijk een maatschappijleerjosti of zo
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_38991791
Een kerel van 35 die wasbenzine op een kampvuur gooit.. En dat is dan een leraar?
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_39077489
Ik ken de leraar in kwestie en hij is echt geen imbeciel!
De leraren die op het strand waren dachten dat het vuur uit was gegaan en wilden daarom een btje wasbenzine erop DRUPPELEN! dus niks een hele fles ofzo, maar omdat er iets te veel uitkwam kwam er een steekvlam en schoot de fles uit de leraar zijn hand en kwam terecht bij de leerlingen... Het is dus echt gemeen hoe de mensen hier reageren want hij is onwijs aardig!!
Tuurlijk is t wel een btje zijn schuld, maar dat weet hij maar al te goed. Afgelopen zondag heeft hij in en vergadering gezegd "als ik niet getrouwd zou zijn, zou ik nu liever dood zijn..." Nou dat geeft tog wel een btje aan hoe hij zich voelt!!!
pi_39077555
tvp
pi_39080625
wat is tvp?
pi_39080868
Wat trouwens in de media staat, klopt niet allemaal... Eerste voorbeeld is dat het gaat om 3 jongens, en niet om 2 jongens en 1 meisje...
pi_39180956
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 16:46 schreef me_dj het volgende:
wat is tvp?
TerugVindPost
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')