abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38941999
Bij een zaak als de Trendhopper, is het daar nou gebruikelijk om af te dingen op een bankstel?

Je leest regelmatig dat die dingen een aantal keer 'over de kop gaan', en dat je bij winkels als Seats & Sofa's gek bent als je er niet 25% af krijgt... Maar geldt dat nou ook bij de Trendhopper?

En zo ja, ehm... hoe? .
pi_38942046
Je kan het altijd en overal proberen
Zo heb ik bij IT's een plasmascherm van 1999 euries voor 1499 meegekregen en bij MM een laptop van 899 voor 650
pi_38942104
Als je zelf niet kan bedenken hoe je moet afdingen kan je het beter niet doen werkt dan toch niet.
pi_38942146
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:58 schreef admiraal_anaal het volgende:

Je kan het altijd en overal proberen
Zo heb ik bij IT's een plasmascherm van 1999 euries voor 1499 meegekregen en bij MM een laptop van 899 voor 650
Jeumig, dat zijn wel enorme kortingen. Hoe doe je dat, neem je een pistool mee ofzo? .
pi_38942207
Nee gewoon op rustige dagen langs gaan als ze weinig verkopen, ze willen toch provisie binnenhalen en liefst een leidinggevende aanspreken en geen winkeljongetje
pi_38942837
En dan ehm... "Aardig bankstel, maar duurder dan ik in gedachten had. Wat kan eraf?"
pi_38942909
Gewoon laten zien dat je onwijs geintresseerd ben erin maar datie niet in je budget past en of er wat aan de prijs te doen valt. Heeft bij mij meerdere keren geholpen in ieder geval. Tis jammer dat dat geen mentaliteit hier in nederland is want het kan echt een sport worden
(bij AH afrekenen en dan afdingen )
pi_38943861
Jep, ik maak er ook altijd een heel spelletje van. Het komt er altijd op neer dat 'het niet in mijn budget past' en dat ik dan maar op zoek moet naar iets vergelijkbaars. Ga met z'n tweeen en laat 1 de enthousiasteling spelen en de ander de zeikerd die over het geld gaat. Ik ben altijd de zeikerd over het geld, hehehe
pi_38943914
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 14:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Jep, ik maak er ook altijd een heel spelletje van. Het komt er altijd op neer dat 'het niet in mijn budget past' en dat ik dan maar op zoek moet naar iets vergelijkbaars. Ga met z'n tweeen en laat 1 de enthousiasteling spelen en de ander de zeikerd die over het geld gaat. Ik ben altijd de zeikerd over het geld, hehehe
Werkt vaak goed he
pi_38944103
Afdingen RULES!
pi_38945773
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:38 schreef DennisMoore het volgende:
En dan ehm... "Aardig bankstel, maar duurder dan ik in gedachten had. Wat kan eraf?"
Nee, niks vragen! Alleen zeggen. Jij bent da king en beslist!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')