Hmmz, da's waarschijnlijk die mongool die die wuppie op mijn auto heeft geplakt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:00 schreef MUUS het volgende:
Gisteren 10 minuten voor het einde van de wedstrijd gaat de bel. Eén of andere muppet van het Leger des Heils die me een boekje aan wil smeren.
Wat denk je zelf? Ik kijk nooit voetbal, alleen als Nederland speelt en dan WENS IK NIET GESTOORD TE WORDEN!.
Je gaat toch niet als Nederland speelt langs de deuren in Den Haag! Ja, als je dood wilt misschien..
Behalve tijdens goede sexquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is het altijd, Arma, dat is het altijd.
Ghana.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
Voor wie moet ik nou zijn? Die gekke Amerikanen of die corrupte Italianen?
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:04 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Hmmz, da's waarschijnlijk die mongool die die wuppie op mijn auto heeft geplakt.
Dood!
Das ook weer zo.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is het altijd, Arma, dat is het altijd.
Een Leger des Heils wuppie? Een in de Here wup?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:04 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Hmmz, da's waarschijnlijk die mongool die die wuppie op mijn auto heeft geplakt.
Dood!
Ghana heeft 2-0 gewonnen. Je hebt verder niet veel gemist.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:06 schreef scarefreak het volgende:
goddammit, ik ga ff liggen op de bank, wordt ik gelijk 4,5 uur later wakker
*moederstem opzet*quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:06 schreef scarefreak het volgende:
Ik poep op allebei.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
Voor wie moet ik nou zijn? Die gekke Amerikanen of die corrupte Italianen?
Van niemand. En nu weer ontopic graag.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
Dat had ik dus wel graag willen zienquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ghana heeft 2-0 gewonnen. Je hebt verder niet veel gemist.
Kssst, doet eens ff oprottenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:08 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Van niemand. En nu weer ontopic graag.
Oldbies.
Die zijn zwart....quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:08 schreef Armageddon het volgende:
In Ghana hebben ze ook lekkere wijven.
Jij hebt heel hoog usernummer. Dat zint me niet.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:08 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Van niemand. En nu weer ontopic graag.
Oldbies.
Heb ik ook weleens.. (vaak)quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:06 schreef scarefreak het volgende:
Ik heb wk radio opquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:08 schreef MUUS het volgende:
Waarom zit ik in godsnaam Barry White te luisteren?
Ik word ook met de dag debieler, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |