En één keer per maand seks. Ik teken er voor.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:42 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Da's toch mooi man?
Lekker leven, niet meer krassen. Toperrrrr.
Ben al heel lang wakker hoor. Ben met m'n zusje naar Scheveningen geweest. Is ook heel niet duur daar hoor.quote:
En salaris!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:43 schreef Q. het volgende:
En één keer per maand seks. Ik teken er voor.![]()
Ik moest van de week effe ¤ 43 neerleggen voor een fles rosé op Bloemendaal.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:45 schreef Armageddon het volgende:
Is ook heel niet duur daar hoor.
Dat salaris heb ik nu wel, die één keer per maand seks kom ik niet aan. Daarvoor moet ik toch echt naar een VINEX-wijk verhuizen. Met Opel Vectra.quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:47 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Ik moest van de week effe ¤ 43 neerleggen voor een fles rosé op Bloemendaal.
Als ik dat geweten had.
Je vies hè. Ik heb nog even op de middenstip gezeken.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:48 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Wat is dat voor goor stadion op de achtergrond?
Het FC Zwolle stadion.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:48 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Wat is dat voor goor stadion op de achtergrond?
Als je bereid bent wat te investeren zit je in een fijne Alfa.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
Met Opel Vectra.
Dat telt zeker, alleen dan niet zeiken over je sexleven.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:57 schreef Q. het volgende:
Ik heb een fiets, telt dat ook?
Oh. Vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:59 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Dat telt zeker, alleen dan niet zeiken over je sexleven.
Zo werkt het dan ook wel weer.
*burp*quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:59 schreef Armageddon het volgende:
Waar is iedereen eigenlijk?
Ze zijn allemaal deaud of hangen voor de televisie.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:59 schreef Armageddon het volgende:
Waar is iedereen eigenlijk?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:00 schreef MUUS het volgende:
Gisteren 10 minuten voor het einde van de wedstrijd gaat de bel. Eén of andere muppet van het Leger des Heils die me een boekje aan wil smeren.
Wat denk je zelf? Ik kijk nooit voetbal, alleen als Nederland speelt en dan WENS IK NIET GESTOORD TE WORDEN!.
Je gaat toch niet als Nederland speelt langs de deuren in Den Haag! Ja, als je dood wilt misschien..
Geen tijd voor, Q, er was nog maar 10 minuten speeltijd!quote:
Dat is het altijd, Arma, dat is het altijd.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:03 schreef Armageddon het volgende:
Tis tijd voor bier heb ik net besloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |