Je zou er bijna een stijve piemel van krijgen. Bijna.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:53 schreef Chowi het volgende:
Ik dig die Apple apparatuur.
Nou, ik niet zo, hoor.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Je zou er bijna een stijve piemel van krijgen. Bijna.
Saté!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:36 schreef Jarno het volgende:
Okay, shoarma en bier dan maar. Stomme oldbies.
Hear, hear.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:36 schreef Jarno het volgende:
Jezus wat een ongelooflijk nutteloze kutfunctie. Wie verzint zoiets?!
Correct.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:00 schreef Q. het volgende:
Godsamme, veel meer newbie kan je bijna niet zijn he?
Ja, ik heb vanalles dat zacht is enzo. En ik vloei maandelijks bloed.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent anders. Vrouw enzo. Eng! [afbeelding].
Als mijn messen maar scherp genoeg zijn en ik depressief genoeg ben vloei ik dagelijks bloed.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanalles dat zacht is enzo. En ik vloei maandelijks bloed.
*kras*quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:14 schreef Q. het volgende:
Als mijn messen maar scherp genoeg zijn en ik depressief genoeg ben vloei ik dagelijks bloed.![]()
Ja, maar ík vloei het uit mijn vagina. Jij hébt niet eens zo'n ding, en dus kun jij dat niet. Dat maakt je anders.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Als mijn messen maar scherp genoeg zijn en ik depressief genoeg ben vloei ik dagelijks bloed.![]()
Ik heb ook zachte dingen. Chocola dat met dit weer recht in de zon ligt.
Daar weet jij niks van, als Q. een mes in zijn vagina steekt vloeit hij ook.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:16 schreef Chowi het volgende:
Ja, maar ík vloei het uit mijn vagina. Jij hébt niet eens zo'n ding, en dus kun jij dat niet. Dat maakt je anders.
Dat ga ik eens proberen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:18 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van, als Q. een mes in zijn vagina steekt vloeit hij ook.
Niet meer zo vaak als vroeger: de wonden helen bijna niet meerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:15 schreef Magicmind het volgende:
[..]
*kras*
Doe je dat nou nog steeds Q.?![]()
Of misschien als hij met zijn mes een vagina máákt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:18 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van, als Q. een mes in zijn vagina steekt vloeit hij ook.
Mjah, zoiets had ik ook.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:26 schreef Q. het volgende:
Alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |