Je hebt geen ontbijt nodig om bier te drinken hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerst koffie en kijken of ik nog ergens ontbijt kan vinden.
Ik wel, dan blijft het langer binnen. Meestal.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Je hebt geen ontbijt nodig om bier te drinken hoor
Ja en NEUKEN ook enzo.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:48 schreef Q. het volgende:
Deel 456 al, ik heb blijkbaar langer geslapen dan ik dacht. Wat heb ik gemist?
- "Hoi"
- "Doei"
- "Optiefen kutnewbie"
?
Als het er sneller uit is past er weer meer in !quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wel, dan blijft het langer binnen. Meestal.
Oh, daar doe ik niet aan. Ik sla die rage even over.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wel, dan blijft het langer binnen. Meestal.
Je slaat je eigen rage's over?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, daar doe ik niet aan. Ik sla die rage even over.
Succes en zuipze !quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:53 schreef Jarno het volgende:
Ik ga even bier halen en dan de hele dag lam op de bank hangen en Stargate's kijken. Ciao.
Eigenlijk is het alleen voor mensen die elkaar aardig vinden , optieften dus !quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is het hier alleen voor oldbies?qua accountnummer of de persoon erachter?
![]()
Nee wij zijn niet stoer , wij zijn oldbies . Hup optieften doe geen moeite om aardig gevonden te worden , de kliek is vol.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo dan, jij bent stoer![]()
Ik ben ook heel liefnouja ik kan lief zijn
![]()
Nu kan je het vergeten, opschuiven ik kom erbijquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee wij zijn niet stoer , wij zijn oldbies . Hup optieften doe geen moeite om aardig gevonden te worden , de kliek is vol.
Neem die anaal ridder ook ff mee. Doet het minder zeer aan jouw kop.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:59 schreef Q. het volgende:
Dan ga ik maar eens een trein wegkoppen, is iedereen weer blij.
Ken je niet hendig sjiek onder een vrachtwagen slippen ofzoquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
*check
Maar eh heb je zelf geen internet vrienden ?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nope, maar kan met hebdig sjiek slippen met me vrachtwagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |