Zozo.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:08 schreef Jarno het volgende:
Ik ga een broodje knakworst maken en opeten.
Huh?quote:
Koorts en hooi en dergelijke.quote:
Ah, koortshooi, altijd kut.quote:
quote:
Koortshooi is zeker kut, heb een etentje vanavond whehhe ga ff in iemands zn seop niezen denk ikquote:
Moet je wel tegenover iemand gaan zitten met tomatensoep én een wit shirt aan!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Koortshooi is zeker kut, heb een etentje vanavond whehhe ga ff in iemands zn seop niezen denk ik![]()
Ja dan ziet hij / zij er daarna lekker uit als een zwerver die zich heeft verdedigt om de left overs van de chinese tomatensoep naar binnen te werken.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Moet je wel tegenover iemand gaan zitten met tomatensoep én een wit shirt aan!
De kutnoobz0rz hier zouden dan opgewonden uitroepen: 'pwned!'.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja dan ziet hij / zij er daarna lekker uit als een zwerver die zich heeft verdedigt om de left overs van de chinese tomatensoep naar binnen te werken.
En dan met heel veel '!!!!11111einzweidriehahahatomatensoep!!!!!' enzo.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:36 schreef Joene het volgende:
Of heej wat een hendig sjieke slip heeft jouw soep gemaakt
"Boh gek doe mij zoeen hendig sjiek soepje!"quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:42 schreef Joene het volgende:
Zal ik vanavond anders ff vragen in het restaurant of de tomatensoep daar wel Pwned?
hihi, ik denk niet dat ik dat durfquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
"Boh gek doe mij zoeen hendig sjiek soepje!"
Verkoelen met bier !quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:45 schreef Q. het volgende:
Hallo, het is warm. Enigzins.
Hoi.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:45 schreef Q. het volgende:
Hallo, het is warm. Enigzins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |