Laatst had ik weer een "incident"quote:
Haaaj barbquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Laatst had ik weer een "incident"
Zat ik twee weken thuis maar werd nog 3 maanden door betaald. Heb ik een xbox360 van gekocht.![]()
Schalkje!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:55 schreef Armageddon het volgende:
Zat ik twee weken thuis maar werd nog 3 maanden door betaald. Heb ik een xbox360 van gekocht.![]()
Oost-Duitsland!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:00 schreef Armageddon het volgende:
Tegen welk land motten we nu eigenlijk in de 2e ronde?
Hejje voor 15 euro bier gehaald?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:05 schreef Magicmind het volgende:
Ga ik net nog effe snel bier halen bij Appie, vraagt die kut wat voor kleur ik mijn wuppie wil...
Ik wil geen wuppie slet!
Dat zei ik natuurlijk niet.
En dat valt best mee hoor, Krabsalade, 2 stokbroodjes, 2x6 biertjes, flesje port voor the mama, zakje Bugles, verder niks.quote:
Woon je nog thuus? Niet dat daar iets mis mee is hoor. Heb zelf tot mijn 30ste thuis gewoond. Ik mocht niet weg van de pliese.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:15 schreef Magicmind het volgende:
[..]
En dat valt best mee hoor, Krabsalade, 2 stokbroodjes, 2x6 biertjes, flesje port voor the mama, zakje Bugles, verder niks.
Was het een lekker wijf?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:05 schreef Magicmind het volgende:
Ga ik net nog effe snel bier halen bij Appie, vraagt die kut wat voor kleur ik mijn wuppie wil...
Ik wil geen wuppie slet!
Dat zei ik natuurlijk niet.
Eh nee.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:18 schreef Armageddon het volgende:
Woon je nog thuus? Niet dat daar iets mis mee is hoor. Heb zelf tot mijn 30ste thuis gewoond. Ik mocht niet weg van de pliese.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |