Mietje ::+quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:10 schreef Armageddon het volgende:
Als jullie het trouwens niet erg vinden dan wacht ik nog even met dat smilie topic. Ik ben een beetje brak van gisteren.![]()
Het begint er wel op te lijken hè?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:09 schreef Q. het volgende:
Je leven is voorbij, MUUS. Voorbij zeg ik je..
Zeg, ben jij nou helemaal van de pot gerukt?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:08 schreef MUUS het volgende:
Waarom zit ik in godsnaam Barry White te luisteren?
Ik word ook met de dag debieler, hoor.
Hoeft niet, ik heb ze allemaal zo'n beetje al.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:12 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Zeg, ben jij nou helemaal van de pot gerukt?
Barry White is gewoon ultra-cool!
Zal ik je wat mp3's sturen of geleoof je me gewoon?
En dan roep je Merel niet om nog ffquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Werd vannacht om 2 uur wakker. Ik ging me toch een partij over m'n nek. Evenementenbier.
Dat had je echt niet willen zien. Geloof mij!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:15 schreef scarefreak het volgende:
[..]
En dan roep je Merel niet om nog ffna te doen
Schande dat zo'n verbod nog niet in de grondwet zit ja.quote:
Ik was niet meer bijgekomen denk ikquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat had je echt niet willen zien. Geloof mij!
Ik heb Geert Wilders al gemaild offie er kamervragen over wil stellen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:17 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Schande dat zo'n verbod nog niet in de grondwet zit ja.
Terecht.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:21 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb Geert Wilders al gemaild offie er kamervragen over wil stellen.
Ik wil je nu echt niet meer kennen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik heb ze allemaal zo'n beetje al.
Volgens mij moet je blij zijn dat überhaupt iemand je wil kennenquote:
Wie zegt dat iemand mij wil kennen?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:29 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Volgens mij moet je blij zijn dat überhaupt iemand je wil kennen
Ik ben echt nog niet wakker, ik bedoelde verliezenquote:
Ik dacht dat jij moest werken?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:06 schreef scarefreak het volgende:
goddammit, ik ga ff liggen op de bank, wordt ik gelijk 4,5 uur later wakker
Precies!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |