:dquote:
whaha, gtmatem enzo!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
hhahh goede mop enn dan k0mt die turksse schonmaksteer met een topkwalitiet dweil ;:D: D:: D.,,
HEey misblkls1!quote:
wohoohohoohoooooo Mardi Grass!!!!!!!!!1111111quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:37 schreef Bupatih het volgende:
jaaaAA!! wij wille teiten zein! wij wileln tietn zien!!1 Wij willen tieten zien!!
Kom po Cropoekoek! laat je titn zien1!!
Dude, álles aan me is 'kip'! Kippenpoten, kippenkont, kippenborst, kippenhersenen...alleen de cloaca ontbreekt. Kuch, sorry. Er zat een veertje in mijn keel.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
hhahah met zn kippeebuikspiertjesss hahah
Heb je ook een chicky?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dude, álles aan me is 'kip'! Kippenpoten, kippenkont, kippenborst, kippenhersenen...alleen de cloaca ontbreekt. Kuch, sorry. Er zat een veertje in mijn keel.
Je bent nog net niet gebraden zeg maar ?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dude, álles aan me is 'kip'! Kippenpoten, kippenkont, kippenborst, kippenhersenen...alleen de cloaca ontbreekt. Kuch, sorry. Er zat een veertje in mijn keel.
Ik wil ook wat jullie hebben gehadquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
KINDERCLOACA IS ALLEE NVOKR INDERE![]()
:
:.d,,s~11
PNVD is de nieuwe naam voor de NVD ?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:48 schreef Bupatih het volgende:
dE PNVD IS ALELEN VOOR KINDRE!#!![]()
![]()
DD:!!su@NM@
!!
]JÃ, man`~ lees je in ofzo.1! stondt op de fronspage!!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
PNVD is de nieuwe naam voor de NVD ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |