Maar jij maakt je daar ook druk omquote:Op zondag 18 juni 2006 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij is echt een josti, dat weet 'ie, dat melkt hij uit, en als mensen zich aan 'm ergeren en dat dan duidelijk maken is z'n stopzin: "Haha je maakt je druk op internet haha" of iets dergelijks.
Ja, maar dat is omdat ik er niet bij kan met 'n brein dat er zulke mensen rondlopen, ook op internet. Daar erger ik me aan, maar ik troost mezelf maar dat het gelukkig internet isquote:Op zondag 18 juni 2006 15:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar jij maakt je daar ook druk om![]()
Dat vind ik zo heerlijk, volgens mij begin je ook op de grond te bonken als ik iets over je zeg.
YESquote:Op zondag 18 juni 2006 15:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, maar dat is omdat ik er niet bij kan met 'n brein dat er zulke mensen rondlopen, ook op internet. Daar erger ik me aan, maar ik troost mezelf maar dat het gelukkig internet is.
Sterker nog, hij opent wekelijks topics over dat mensen 'm gespot hebben.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:50 schreef MrSASO het volgende:
Vraagje aan Maikuuul:
Komen mensen jou nooit op straat lastig vallen, of is heel Maastricht zo??
Soms herkennen mensen mequote:Op zondag 18 juni 2006 15:50 schreef MrSASO het volgende:
Ahh zo dus, Maikuuul doet zich dommer voor dan hij eigenlijk is. duhh
Maar dat hij het dan zo lang volhoud.
Vraagje aan Maikuuul:
Komen mensen jou nooit op straat lastig vallen, of is heel Maastricht zo??
Juistquote:Op zondag 18 juni 2006 15:56 schreef MrSASO het volgende:
Dat meen je niet, dus hij is eigenlijk gewoon een aandachtshoer??
Ik weet niet, ben 1 keer in Maastricht geweest om een auto op te halen.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Soms herkennen mensen me
Vooral de vraag: "of is heel Maastricht zo" doet mij huilen, hoe kan een ganse stad nou 1 bepaald iq hebben ;') lollerpwnage
hij is meer een kindnegert, zon negert met grote bek die totaal niet rijmen kan, en mensen die best atletisch slank zijn dik noemtquote:
bollert!quote:Op zondag 18 juni 2006 18:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hij is meer een kindnegert, zon negert met grote bek die totaal niet rijmen kan, en mensen die best atletisch slank zijn dik noemt
maar het is mijn signaturequote:Op zondag 18 juni 2006 18:03 schreef MrSASO het volgende:
Mensen hou eens op met die T achter die woorden.
Echt irritant is dat.
negert als in nee-gertquote:Op zondag 18 juni 2006 18:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
maar het is mijn signature![]()
(nieuwe spelling is nu eenmaal negert,)
Op de grond bonken?quote:Op zondag 18 juni 2006 15:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar jij maakt je daar ook druk om![]()
Dat vind ik zo heerlijk, volgens mij begin je ook op de grond te bonken als ik iets over je zeg.
ja en schreeuwen, net als die duitser achter zn pctje, zo zit Dwc ook vaak maar dat mocht ik niet vertellen, oeps.quote:
Wat een ADHD kind.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:14 schreef zarGon het volgende:
http://youtube.com/watch?v=egXwP_622gg&search=german%20kid%20pc
deze?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |