o lol vergetenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet je wel je emailadres in je profiel doen.
Ik dacht dat jij gebanned was enzo.quote:
Voor wat als ik vragen mag?quote:
Weet ik veel, voor het bashen van imberrrr ofzo.quote:
Lang geleden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:50 schreef felic. het volgende:
[..]
Weet ik veel, voor het bashen van imberrrr ofzo.
![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:50 schreef Furious het volgende:
[..]
Typemachine hoer.
Als ik me vergis, laat het me dan even weten. [afbeelding]
Dat zeiden ze van Chriz2k ook.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:54 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben niees dik wman, maar wc is wel n negerT1111
Die is geen negerquote:
Done.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:42 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
o lol vergetenstuur maar naar arphetical@gmail.com da's toch een spamaccount
![]()
Heb ik ooit gezegd dat ik dat niet ben dan?quote:
Precies, ik heb het ritmegevoel van een neger, de muzieksmaak van een neger en net zoveel chickies gehad als een neger, dus ik bén een neger.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:08 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
hij vindt big l goed, dus hij is neger![]()
Zie sig, jij bent maagd, lul niet, log jezelf uit en gooi jezelf wegquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:21 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ook
Je bent zeker jaloers hè.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:26 schreef TC03 het volgende:
Dit is echt een heel slecht naamtopic.
neu ik ben er eenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:40 schreef Furious het volgende:
Meteen ook de enige neger.
Ga iemand anders vervelenquote:Op zondag 18 juni 2006 06:43 schreef BaajGuardian het volgende:
dwc is zon kind dat tegen de grond gaat met zn zwartekop en dan voet erop
I love it as wellquote:Op zondag 18 juni 2006 15:38 schreef MrSASO het volgende:
En nog meer haat, heerlijk.
Jullie maken jullie echt druk om niks, en nog wel op internet.![]()
Ik heb altijd en overal me legitimatie bij me hoor :/quote:Op zondag 18 juni 2006 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar bij jou is die haat legitiem.
Hij is echt een josti, dat weet 'ie, dat melkt hij uit, en als mensen zich aan 'm ergeren en dat dan duidelijk maken is z'n stopzin: "Haha je maakt je druk op internet haha" of iets dergelijks.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:42 schreef MrSASO het volgende:
Omdat???
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb altijd en overal me legitimatie bij me hoor :/
Maar jij maakt je daar ook druk omquote:Op zondag 18 juni 2006 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij is echt een josti, dat weet 'ie, dat melkt hij uit, en als mensen zich aan 'm ergeren en dat dan duidelijk maken is z'n stopzin: "Haha je maakt je druk op internet haha" of iets dergelijks.
Ja, maar dat is omdat ik er niet bij kan met 'n brein dat er zulke mensen rondlopen, ook op internet. Daar erger ik me aan, maar ik troost mezelf maar dat het gelukkig internet isquote:Op zondag 18 juni 2006 15:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar jij maakt je daar ook druk om![]()
Dat vind ik zo heerlijk, volgens mij begin je ook op de grond te bonken als ik iets over je zeg.
YESquote:Op zondag 18 juni 2006 15:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, maar dat is omdat ik er niet bij kan met 'n brein dat er zulke mensen rondlopen, ook op internet. Daar erger ik me aan, maar ik troost mezelf maar dat het gelukkig internet is.
Sterker nog, hij opent wekelijks topics over dat mensen 'm gespot hebben.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:50 schreef MrSASO het volgende:
Vraagje aan Maikuuul:
Komen mensen jou nooit op straat lastig vallen, of is heel Maastricht zo??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |