quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:14 schreef Zyggie het volgende:
Dude je hebt je post geedit en nu is ie wel relaxt man.
dWc swa, dWc!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:23 schreef teknomist het volgende:
Ik heb even je foto's bekeken, DWC. Maar je bent echt een neger!
Tanga! Wo Box.quote:
Wie ben jij eigenlijk precies manquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Alsof dat zo origineel is![]()
Kansloze appie![]()
Ben je mij aan het flashen, brada?quote:
Kill, m'n shit is zuiver zebie, ik nak je niet ouwes.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ben je mij aan het flashen, brada?
Er is een med geweest hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk precies man. Helft van de mods op de index is d'r uit het niets
.
Ok, sorry.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Er is een med geweest hoor![]()
Dat jij die nooit gezien hebt is je eigen schuld, moet je maar beter opletten![]()
En nu ga ik slapen, SLAM send alleen nog maar brakke R&B uit, en dat hoef ik niet aan te horen![]()
Boega! Capish! Ik heb je fonna, no spang, bel je nog!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kill, m'n shit is zuiver zebie, ik nak je niet ouwes.
dWc_RuffRyderquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De PI says it all![]()
Heb ik je wat misdaan ofzo? Kan me het niet herinneren namelijk![]()
Boemlauwe pata's zeg ik je!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Boega! Capish! Ik heb je fonna, no spang, bel je nog!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |