Dat is in ieder buitenland zo!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:05 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
If only we were as smart as the Limey's.
Bij gebrek aan een lieve pony?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:06 schreef Pony-Lover het volgende:
ik knijp dat soort mensen altijd even heel hard in een tepel.
Nee, een roltrap is bedoeld om stromen mensen sneller af te voerenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:06 schreef Keiichi het volgende:
Waarom gaat ie dan vanzelf naar boven of beneden? Dat had toch een functie. Juist, om lui te blijven hangen en niet moe te worden
Stel je voor dat ik op een reguliere trap stilstaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:10 schreef yootje het volgende:
[..]
Nee, een roltrap is bedoeld om stromen mensen sneller af te voeren
de roltrappen staan op plekken waar normale trappen waren.. maar er was daar teveel hangjeugd, dus plaatste ze roltrappen, weg hang jeugdquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:21 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Stel je voor dat ik op een reguliere trap stilstade roltrap laat de mensen wel beter doorstromen
![]()
![]()
Ja maar, die gaan nu gewoon telkens naar boven en weer naar benedenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:28 schreef Thrilled het volgende:
[..]
de roltrappen staan op plekken waar normale trappen waren.. maar er was daar teveel hangjeugd, dus plaatste ze roltrappen, weg hang jeugd
precies ---^quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:39 schreef longinus het volgende:
Ik sta altijd stil op de roltrap en geniet van de luxe om niet te hoeven bewegen om toch omhoog te komen.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:41 schreef CreativeMind het volgende:
Ik vind sowieso dat dikke mensen wegenbelasting zouden moeten betalen.
Fout, de roltrap is bedacht om mensen sneller naar boven te brengen. Echter toen de eerste roltrappen werden geplaatst zag de bedenker er van dat mensen stil bleven staan en dus luie honden zijnquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:06 schreef Keiichi het volgende:
Waarom gaat ie dan vanzelf naar boven of beneden? Dat had toch een functie. Juist, om lui te blijven hangen en niet moe te worden
Links lopen, rechts staan is wel eenoplossing, maar ik vrees dat het gemiddeld IQ niet toerijkend is om dat te snappen en dan nog eens uit te voeren
![]()
als je maar rechts gaat staanquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:39 schreef longinus het volgende:
Ik sta altijd stil op de roltrap en geniet van de luxe om niet te hoeven bewegen om toch omhoog te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |