Teteleptie is echt een kutziekte daar mag je geen garpjes over makenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:57 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Telepatie... niet te verwarren met Tetelepta
Talpa.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:57 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Telepatie... niet te verwarren met Tetelepta
MSN ?????quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik daar feauteaux van. Merel zit ze te uplooien. Moment. Sje weet!
Ja we moeten wel die cup halen idd, dan hebben we tenminste weer eens wat goud terug wat in de oorlog verdwenen is.quote:
Komt er een vrouw met Tetelepetie bij de dokter....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Teteleptie is echt een kutziekte daar mag je geen garpjes over maken
Ik zal het je nog sterker vertellen. Ik kreeg 10.000 man op de been met mijn hit. "Als je mij pijpt dan bef ik joiuuuuuuuuuuuu, als je mijj pijpt dan bef ik jouuuuuuuuuuuu. als je mij pijpt als je mij pijpt, als je mijj pijpt dan bef ik jouuuuuuuuuuuuuu!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb je nog hazes liedjes gezongen , en Hij is een hondelul enzeau?
En ik maar denken dat dit topic voor oldbies was...quote:
Ik ben ook een redelijke oldbie.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:00 schreef scarefreak het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dit topic voor oldbies was...
Oh ik heb nog een hele toffe hit voor de volgende keer, gaat ongeveer zeau ! ik heb evt ook in mp3 formaatquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen. Ik kreeg 10.000 man op de been met mijn hit. "Als je mij pijpt dan bef ik joiuuuuuuuuuuuu, als je mijj pijpt dan bef ik jouuuuuuuuuuuu. als je mij pijpt als je mij pijpt, als je mijj pijpt dan bef ik jouuuuuuuuuuuuuu!
![]()
He tot ziensquote:
Zegt de dokter, kleed u zich maar ff uit...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:59 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Komt er een vrouw met Tetelepetie bij de dokter....
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen. Ik kreeg 10.000 man op de been met mijn hit. "Als je mij pijpt dan bef ik joiuuuuuuuuuuuu, als je mijj pijpt dan bef ik jouuuuuuuuuuuu. als je mij pijpt als je mij pijpt, als je mijj pijpt dan bef ik jouuuuuuuuuuuuuu!
![]()
Toen zag de dokter het; Tettenlepatie....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Zegt de dokter, kleed u zich maar ff uit...
Hij zegt als u elke dag een tettenlepeltje tot u neemt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:03 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Toen zag de dokter het; Tettenlepatie....
trek ik gelijk ff de 486 van zolderquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:05 schreef Joene het volgende:
Wij als oldbies moeten eigenlijk ook ieceekuu gebruiken
beebquote:
eej , you!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |