Andere Schotlandfan meldtquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:27 schreef Greys het volgende:
*kick* !
Wij gaan eind juli naar Madeira. Heb er enorme zin in.
We zijn Schotland (en dan vooral Highlands) fan en er was ons verteld dat Madeira een beetje 'Schotland in de zon' is. Dus dat klonk goed!
Klinkt heerlijkquote:We hebben een hotel in Santa Cruz. Als het goed is, is dat de kant van het eiland die het droogst is. Met de huurauto en lopend verkennen we dan de rest van het eiland, maar als we dan eind van de middag ons bij het zwembad van het hotel installeren hebben we tenminste weinig kans op regen
Klopt, erg veel bejaarden, weinig familietourisme, wij vonden dat heerlijk, lekker rustig. Zaten in het Riu Palace, snachts hoorde je slechts de zee en af en toe een hond, mijn man die normaal zeer gevoelig is voor herrie vond het zo fijn dat we zelfs met ramen open sliepen.quote:Hebben wel vernomen dat het een beetje een 'bejaardeneiland' is, dus we zullen daar met onze 33 jaar wel uit de toon vallen misschien. Maar we zijn geen stappers en hebben een gruwelijke hekel aan disco-herrie als je op je hotelkamer bent, dus wat dat betreft passen we wellicht perfect tussen de bejaarden
Die zijn zeer zeker aan te raden ja! Gewoon bovenaan af laten zetten met een busje en lekker wandelend naar beneden of zo. Veel mogelijke gradaties ook voor wandelingen. Van regen weinig last gehad vorig jaar, en toen was ik er eind juni, alles kurkdroog...quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Andere Schotlandfan meldt
Het lijkt trouwens helemaal niet op Schotland, maar het is wel vreselijk mooi
[..]
Klinkt heerlijk
[..]
Klopt, erg veel bejaarden, weinig familietourisme, wij vonden dat heerlijk, lekker rustig. Zaten in het Riu Palace, snachts hoorde je slechts de zee en af en toe een hond, mijn man die normaal zeer gevoelig is voor herrie vond het zo fijn dat we zelfs met ramen open sliepen.
Wat je zeker moet doen op madeira is een levada wandeling, een echte belevenis in een unieke omgeving. Je loopt over een stoepje met aan de ene kant een afgrond en aan de andere kant een bergwand (steil omhoog) en direct naast je een kabbelend "beekje"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |