Tut tut, kom kom, ho ho, laat eerst maar eens komen die gast.quote:
Lángskomen ja.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:25 schreef Magicmind het volgende:
laat eerst maar eens komen die gast
pff geef dr een pot bier en het is weer goedquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Totdat je Havoc, MUUS, Swets of Yvonne* als potentiële schoonouder tegenkomt.
*Yvonne krijgt een wannabe vriendje ook wel aardig op de kast denk ik.
niet scheren...Bahquote:
Wow.quote:
Okay, wie doet deze? Jij, MUUS?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef MUSLEEH het volgende:
oh, de oldbies hebben nu ook een sticky
flikker op naar OO ofzo
ga jij eens op de treinrails spelenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef MUSLEEH het volgende:
flikker op naar OO ofzo
Gewoon uitlachen, zo van: Whahahaha.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef Jarno het volgende:
Okay, wie doet deze? Jij, MUUS?
zeikerdquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef MUSLEEH het volgende:
flikker op naar OO ofzo
Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wel watquote:
Mjah, jij wordt gedaan. Bezwaar? Forum@fok.nlquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:32 schreef MUSLEEH het volgende:
hoezo wie "doet"
wie denk je dat jullie zijn zeg
Voelt goed, dit.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:33 schreef yvonne het volgende:
Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wel wat![]()
Ze doet het echt nietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
*wijst*
Ha! Welkom in de ontkenningsfase.
Wij zijn tof. Ik snap dat je moeite hebt met de herkenning daarvan, maar observeer en leer.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:32 schreef MUSLEEH het volgende:
hoezo wie "doet"
Wie Ben JIJ dan wel niet, paupere raonsaapquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:32 schreef MUSLEEH het volgende:
hoezo wie "doet"
Lang leve de spamfilterquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:33 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Mjah, jij wordt gedaan. Bezwaar? Forum@fok.nl
IF SENDER = "PAUPERE KUTN00BZ0RZ" THEN DISCARD MESSAGE AND FETCH = "LEFFE".quote:
turkije togquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:35 schreef ShaoliN het volgende:
Waar ga je eigenlijk naar toe Von? Alanya, Antalya, Bodrim??
boehoequote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:36 schreef MUSLEEH het volgende:
ja forum@fok.nl en dan gooit yvonne het toch wel meteen weg
dat jullie hier langer zitten dan ik betekend toch niet dat je maar een sticky moet krijgen enzo, slaat echt nergens op
pfff wij zijn superieur aan de nieuwe gebruikers , je opas en omas eer je tog ook ?!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:36 schreef MUSLEEH het volgende:
ja forum@fok.nl en dan gooit yvonne het toch wel meteen weg
dat jullie hier langer zitten dan ik betekend toch niet dat je maar een sticky moet krijgen enzo, slaat echt nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |