Ik heb nu al medelijden met die jongens.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:40 schreef Havoc het volgende:
Meet the parents alleen dan nog even wat heftiger.
vergeet dan vooral niet om een ' geflipte ' vriend te fixen die die gozer voor de ogen van je dochter helemaal tot de grond toe afkaffert.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:58 schreef Havoc het volgende:
Die staan me bij voorbaat al niet aan dus dat kan nog leuk worden ja.
Tof.quote:
pfff zal ik die dames maar daten dan , k ben de ideale schoon zoonquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:50 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met die jongens.![]()
Dat is een teringwerk geweest.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:10 schreef Joene het volgende:
Whehehe je zou dat hele liedje bijelkaar moeten zoeken met woorden uit speeches.
oh jij doet het in een halfuurtje ?quote:
Totdat je Havoc, MUUS, Swets of Yvonne* als potentiële schoonouder tegenkomt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:11 schreef Jimbo het volgende:
pfff zal ik die dames maar daten dan , k ben de ideale schoon zoon
Nee Joene, ik bedoelde het zoals ik zei. Respect derhalve.quote:
en diequote:
Vriendinnetjes ook welquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Totdat je Havoc, MUUS, Swets of Yvonne* als potentiële schoonouder tegenkomt.
*Yvonne krijgt een wannabe vriendje ook wel aardig op de kast denk ik.
oh hehehequote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:16 schreef Magicmind het volgende:
[..]
en diesloeg op het feit dat ik daar niet aan moet denken, geen geduld voor enzo.
Tieten ! Geschoren , en neukbaerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vriendinnetjes ook wel
Ik ga een weekje weg op vakantie met Brechtje
MUUS!!, oplettuh!!
15
Hoiquote:
Afblijvenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Tieten ! Geschoren , en neukbaer![]()
dat zal me een vakantie worden
![]()
nee dat denk ik ook jij hebt een voorbeeldig kindquote: