Ten eerste zijn sommige oldbies echt verschrikkelijk saai, ten tweede ontbreekt het ons daar aan kutn00bz0rz die we door een bushokkie kunnen tieften en ten derde vallen sommige oldbies dan buiten de boot.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:42 schreef Jimbo het volgende:
@ alle oldbies , waarom posten we allemaal hier wel maar in het Oldbie forum niet
(teminste niet zoals hier)
Ingekakt afgebakerd kutzooitje waar Arcee lekker in zijn remy kan postkrikken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:42 schreef Jimbo het volgende:
@ alle oldbies , waarom posten we allemaal hier wel maar in het Oldbie forum niet
(teminste niet zoals hier)
Mja nu al die tyfus spelletjes in MEN staan en het feit dat je dat uit je AT kan slopen, maakt de functie eigenlijk overbodigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Populaire topics staan nu eenmaal bovenaan. En anders wordt het tijd voor een slowchat forum. Ja, alweer. Populaire topics onderaan plaatsen is gewoon, eh, tegennatuurlijk. Het is ziek. ZIEK, zeg ik je!.
Kan ik wel even doen ja. momentje.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je hebt het er maar zwaar mee, post eens een mooie pic
wat een taalgebruikquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ten eerste zijn sommige oldbies echt verschrikkelijk saai, ten tweede ontbreekt het ons daar aan kutn00bz0rz die we door een bushokkie kunnen tieften en ten derde vallen sommige oldbies dan buiten de boot.
>>>> FBquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Populaire topics staan nu eenmaal bovenaan. En anders wordt het tijd voor een slowchat forum. Ja, alweer. Populaire topics onderaan plaatsen is gewoon, eh, tegennatuurlijk. Het is ziek. ZIEK, zeg ik je!.
Hmmm.quote:
Nee ik heb net wat Red Bull achterover getieft, als ik nu in FB ga zitten mieren dan loop ik zo tegen een ban aan.quote:
Plezier maken doe je idd tussen alle users en niet in een kliekjeshoek waar niemand de ubersterke grappen van de oldbies kunnen lezenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ten eerste zijn sommige oldbies echt verschrikkelijk saai, ten tweede ontbreekt het ons daar aan kutn00bz0rz die we door een bushokkie kunnen tieften en ten derde vallen sommige oldbies dan buiten de boot.
Joe.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:29 schreef Jarno het volgende:
Da's die gehakte russische dus.
Waar niet meer over te praten valt, zelfs niet per mailquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee ik heb net wat Red Bull achterover getieft, als ik nu in FB ga zitten mieren dan loop ik zo tegen een ban aan.
Whehe! Dat lachje!quote:
Ik heb het vooral gedaan voor de FEC en de RAW+JPG meuk, nu al leuk!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:47 schreef eL. het volgende:
[..]
Joe. [afbeelding]
Veel plezier ermee, dit ga je heel erg merken denk ik.
Alleen even tijdens het WK. het pakje was te tof om te laten liggenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ah het voetbal wordt er al met de paplepel ingegoten![]()
liefquote:
Hehe, ik kreeg van de week een foto van een vriend van me die zijn tweeling even in een WK outfit had gestoptquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:49 schreef Havoc het volgende:
[..]
Alleen even tijdens het WK. het pakje was te tof om te laten liggen
Dat is 'em.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:48 schreef Jarno het volgende:
Ik heb het vooral gedaan voor de FEC
Dat was ik allang vergeten (quote:en de RAW+JPG meuk, nu al leuk!
En dan komt ze op haar 18e naar me toe en zegt: 'Pa wat ben je ook een hufter hè, ik heb nu jeugdtrauma's van dat oranje holland pakje van je, ik stuur de rekening van de zieleknijper wel even door naar jequote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hehe, ik kreeg van de week een foto van een vriend van me die zijn tweeling even in een WK outfit had gestopt
Dát gaat hoe dan ook gebeuren, H.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
En dan komt ze op haar 18e naar me toe en zegt: 'Pa wat ben je ook een hufter hè,
En je kunt nu in alle modi snel van quality (RAW/JPEG) veranderen door de SET knop. Ook erg hendig.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:51 schreef eL. het volgende:
[..]
Dat is 'em.
[..]
Dat was ik allang vergeten (./
./ [afbeelding]. )
Daar heeft een orjanje pakje niks mee te maken ben ik bang...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
En dan komt ze op haar 18e naar me toe en zegt: 'Pa wat ben je ook een hufter hè, ik heb nu jeugdtrauma's van dat oranje holland pakje van je, ik stuur de rekening van de zieleknijper wel even door naar je'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |