Just checking, als ik me een keer verveel zet ik het wel centraal en dan heb ik ook weer wat te doen.quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Just checking, als ik me een keer verveel zet ik het wel centraal en dan heb ik ook weer wat te doen.
Ja dan openen we allemaal topique's !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Just checking, als ik me een keer verveel zet ik het wel centraal en dan heb ik ook weer wat te doen.
Gezelliequote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:28 schreef miss_bleu het volgende:
ja een trouwerij!
en dan blijf je slotjes zetten enzo , en dan verveel jij je dus niet en zijn wij allemaal een beetje boosquote:
Gezallich DubbelDrank Gezallichquote:
liever recreatief eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:09 schreef Joene het volgende:
He hoi ! functioneel neuken, count me in !
Ach in principe maakt het voor het gevoel niks uit natuurlijkquote:
Ja, daar komt het wel een beetje op neer, maar boze mensen maken de leukste topics en als het erg genoeg is dan is yvonne ook weer gelukkig. Die houdt er wel van.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:39 schreef Joene het volgende:
[..]
en dan blijf je slotjes zetten enzo , en dan verveel jij je dus niet en zijn wij allemaal een beetje boos
qua consequenties weer welquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:44 schreef Joene het volgende:
Ach in principe maakt het voor het gevoel niks uit natuurlijk![]()
Jepquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:32 schreef jogy het volgende:
Als ik deze centraal ga zetten breekt zeker de pleuris uit in alle soorten kleuren, of niet?
Da's die gehakte russische dus.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:34 schreef eL. het volgende:
Zeg J, welke firmware was het ? Die hack of is er iets nieuws/speciaals/officieels ? [/ditleesjezowel]
Check.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:32 schreef jogy het volgende:
Als ik deze centraal ga zetten breekt zeker de pleuris uit in alle soorten kleuren, of niet?
En wat als wij hem nou niet centraal willen?quote:
Dan zal de pleuris óók uitbreken. We vinden wel een reden.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:31 schreef NJ het volgende:
[..]
En wat als wij hem nou niet centraal willen?
Tof. Het is saai namelijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan zal de pleuris óók uitbreken. We vinden wel een reden.
Ik zal het even voordoen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:32 schreef Jarno het volgende:
Wat is trouwens 'een topic centraal maken' ? We zijn er toch allemaal al?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |