Ben jij dit, Dave?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:36 schreef MUSLEEH het volgende:
ja forum@fok.nl en dan gooit yvonne het toch wel meteen weg
dat jullie hier langer zitten dan ik betekend toch niet dat je maar een sticky moet krijgen enzo, slaat echt nergens op
nee weer TRUG gekregen , dankjewelquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:37 schreef MUSLEEH het volgende:
en jij dan jimbo, je bent zelf een kutnewbie die even een oud account heeft gekregen ofzo van een FA
jankzakquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:36 schreef MUSLEEH het volgende:
ja forum@fok.nl en dan gooit yvonne het toch wel meteen weg
dat jullie hier langer zitten dan ik betekend toch niet dat je maar een sticky moet krijgen enzo, slaat echt nergens op
jij heb een vet nummer zegquote:
Volgens mij zijn ze gewoon doodgegaan omdat ze jou eeuwige gewauwel niet langer konden verdragen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:39 schreef MUSLEEH het volgende:
me opa en oma nee die eer ik niet, die zijn overleden aan kanker en ik hoop jullie ook binnenkort
kankerlijers
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:39 schreef MUSLEEH het volgende:
me opa en oma nee die eer ik niet, die zijn overleden aan kanker en ik hoop jullie ook binnenkort
kankerlijers
pfff kan je je gram weer niet halen , huilie ...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:39 schreef MUSLEEH het volgende:
kankerlijers
Hey Flip!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:43 schreef Joene het volgende:
Zuruck ! oder so was ofzo!
ahh lekker zeg , kan je ook even een bordje opsturen naar het buitenlandquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:43 schreef Jarno het volgende:
Ik ga zo even de lasagne voorbereiden, dan kan die bij het fluitsignaal om 6 uur de oven in en kunnen we in de rust opscheppen en eten!.
Waar zit je dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ahh lekker zeg , kan je ook even een bordje opsturen naar het buitenland?
wat maak je je druk zegquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:44 schreef MUSLEEH het volgende:
oh ja, jullie kunnen niet tegen wat tegenspraak dus nu word ik gebanned?
flikker toch op man elitaire kneuzen
Wanneer begin je dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:44 schreef MUSLEEH het volgende:
oh ja, jullie kunnen niet tegen wat tegenspraak
nee mensen de kanker inwensen is banwaardig en zoals je als je nu zelf zegt , we zijn elitair blijfbaar , je erkend hetquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:44 schreef MUSLEEH het volgende:
tegenover marokkoquote:
Leuke naam voor een reeksquote:
Je laat het.quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:44 schreef MUSLEEH het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |