ze heeft, net als de rest van de familie : geen zin!quote:Op maandag 19 juni 2006 13:54 schreef DrDentz het volgende:
wat heeft die dochter dan, waardoor ze in de ziektewet zit
ik mag er toch vanuit gaan dat ze op de een of andere manier gekeurd worden, en ook echt iets moeten hebbenquote:Op maandag 19 juni 2006 17:22 schreef Raphaelo29 het volgende:
[..]
ze heeft, net als de rest van de familie : geen zin!
Toen ik me pink brak zat ik ook een maand in de "ziektewet" bij de AH (tja moest echt rust houden van dokter...)quote:Op maandag 19 juni 2006 18:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
ik mag er toch vanuit gaan dat ze op de een of andere manier gekeurd worden, en ook echt iets moeten hebben![]()
kankerknuppelquote:Op maandag 19 juni 2006 23:39 schreef wolferl het volgende:
Tjek als ie bij de Woning bouw vereniging zit die kop van hem. Die vogelnest op zijn kopf.
Alsof er een reiger huisvest.
En voordat ie binnenkomt, "hier komt dan een kanker moskee, ja dan moet je lopen he halve tamme, kanker neus, kanker turken" .
Ouwe Mecedes,ouw computertje maar die shop?quote:Op maandag 19 juni 2006 15:56 schreef thomzor het volgende:
hoe komen die mensen btw aan een mercedes (als ik het goed zag) en een breedbeeld :/
www.xs.toquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
waar kan ik een filmpje op het net zetten zodat ie hier te bekijken is? En geen youtube want ikheb problemen met me flashplayer?
Op een of andere vage manier kanik weer op youtube komen dus ik zal zo even een korte samenvatting van de docu plaatsen en de leukste stukjesquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
www.xs.to
Of is dat alleen voor plaatjes ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |